Sachsenring-Who’s hot/who’s not

A mai trecut un weekend frumos și plin de spectacol în campionatul mondial de motociclism viteză.Acum a venit momentul să vedem cine a făcut furori și cine și-a dezamăgit fanii în weekendul recent încheiat la Sachsenring.

MOTO GP

WHO’S HOT

Andrea Iannone

Cu o cursă senzațională făcută în Germania, Iannone se anunță un pretendent demn de luat în seamă pentru unul dintre locurile echipei de uzină Ducati, locul 5 de la Sachsenring întărindu-i postura de mare favorit pentru a prelua un ghidon al glonțului din Bologna începând cu 2015. Iannone nu e la prima astfel de ispravă în 2014, iar prestația de duminică cu siguranță a atras un contingent semnificativ de fani de partea sa.Italianul e cu siguranță un rider de urmărit pe viitor, o promisiune pentru școala italiană de motociclism, plină de nume legendare de-a lungul istoriei.

Aleix Espargaro

Deja o certitudine, Aleix Espargaro își fortifică tot mai mult talentul și potențialul, rumorile fiind destul de mari în privința unei mutări la Yamaha Tech 3 pentru anul viitor, acolo unde ar urma să facă echipă cu nimeni altul decât Pol Espargaro, fratele său. Cu o siguranță în abordarea tehnicului circuit german, cursa făcută de Aleix a fost una foarte inteligentă din punct de vedere tactic, acesta reușind să stoarcă tot potențialul motocicletei sale Forward Yamaha.

WHO’S NOT

Stefan Bradl

Cu o abordare de tipul ori la bal, ori la spital, Stefan Bradl și-a jucat riscul pentru un rezultat mare. Cu condiții meteo demne de loterie înainte de start, Bradl a decis să rămână pe setările de ploaie, dar riscul a fost mult prea mare, astfel, strategia s-a întors împotriva sa, locul 16 obținut în cursa de casă fiind o dezamăgire cruntă, mai ales dată fiind situația nu foarte roz a relației Stefan Bradl-Honda, existând deja zvonuri a unei posibile reveniri a lui Casey Stoner alături de gruparea lui Lucio Cechinello.

Bradley Smith

Cinci căzături și un weekend demn de filmele de groază pentru tânărul britanic Bradley Smith. Riderul celor de la Tech 3 Yamaha se pare că nu face față presiunii și acest lucru e vizibil prin prisma lipsei unor rezultate concludente.Comparativ cu coechipierul său, Pol Espargaro, britanicul Smith e sub nivelul mării în acest an, cursa de la Sachsenring confirmând încă o dată supremația debutantului spaniol în cadrul echipei conduse de Herve Poncharal.

MOTO 2

WHO’S HOT

Franco Morbidelli

La doar 19 ani și cu o experiență limitată în motomondialul de viteză, Franco Morbidelli a făcut cursa vieții sale la Sachsenring, locul 6 fiind cel mai bun rezultat din scurta sa carieră de până acum. Cu un pedigree faimos în familie, în cazul tânărului Franco se pare că proverbul așchia nu sare departe de trunchi e perfect valabil. Să așteptăm cursele următoare și viitorul foarte apropiat pentru a urmări dacă Morbidelli va confirma sau nu rezultatul excelent obținut în Germania.

Randy Krummenacher

Un nume ce părea uitat de  fanii motociclismului, Randy Krummenacher, a făcut o cursă foarte bună în Germania, locul 7 obținut cu o motocicletă mult sub potențialul tânărului elvețian oferind din nou, după o bună bucată de timp o clasare în top 10 pentru Krummenacher. Rămâne de văzut dacă acesta va fructifica trendul ascendent de acum încolo sau Sachsenringul va rămâne doar un foc de paie pentru tânărul și talentatul rider elvețian.

WHO’S NOT

Luis Salom

Locul 14 și o nouă dezamăgire pentru Luis Salom, în ceea ce se anunță un sezon de uitat pentru acesta. Venit pe cai mari după sezonul anterior, unde s-a bătut la titlul clasei mezine până în ultima etapă, Salom a reușit foarte puține performanțe notabile în această primă jumătate de sezon, fiind probabil încă în stadiul de adaptare la motocicleta de 600 cmc. Contraperformanța de la Sachsenring a fost dezamăgitoare și fortifică seria negativă din ultima vreme a tânărului rider spaniol.

Anthony West

Surprinzătorul învingător de la Assen, Anthony West a reușit o prestație deja tipică lui, locul 17 din Germania fiind un duș rece menit să-l trezească din beția victoriei olandeze. Probabil cel mai inconstant dintre numele mari ale clasei intermediare, West e cu siguranță enigma enigmelor când vine vorba de a înșira rezultate pozitive, exemplul de la Sachsenring nefiind primul caz în cariera australianului.

MOTO 3

WHO’S HOT

Brad Binder

Aflat la cea mai bună evoluție din carieră, sud-africanul Brad Binder a reușit să mențină Mahindra în bătălia pentru victoria de la Sachsenring până la final, fiind foarte aproape de o performanță istorică pentru constructorul indian aflat încă la frageda pruncie într-ale mondialului de motociclism viteză. Cu o determinare și o hotărâre superbă, Binder a rămas alături de Jack Miller până la final, dar constanța australianului și-a spus din nou cuvântul pe finalul cursei.

Danny Kent

Riderul britanic a fost în mod cert surpriza cea mai plăcută a clasei mezine pe Sachsenring. Cu o motocicletă Husqvarna aflată încă la începutul dezvoltării sale, Kent a reușit o performanță de zile mari, locul 5 fiind o încununare a eforturilor grupării suedeze, dublând cel mai bun rezultat și egalând astfel performanța obținută de Niklas Ajo la Mugello.Viitorul e foarte încurajator pentru Kent și Husqvarna și popasul german poate reprezenta un nou început pentru cariera britanicului.

WHO’S NOT

Enea Bastianini

Cu așteptări din ce în ce mai mari după rezultatele pozitive din ultima perioadă, Enea Bastianini a dezamăgit la Sachsenring, problemele tehnice ale motocicletei sale fiind principalul motiv al abandonului tinerei speranțe italiene. Tot ce ne rămâne acum e să sperăm că periplul german a fost doar un duș rece pentru Bastianini și că nu va reprezenta o cădere în anonimat a acestuia.

Livio Loi

De departe cea mai severă dezamăgire dintre toți riderii de la toate clasele, Livio Loi se pare că încet, dar sigur își semnează ieșirea din lumea bună a motociclismului. Văzut ca un potențial viitor campion mondial de mulți dintre specialiști, belgianul a înregistrat o nouă căzătură spectaculoasă la activ, fiind după Sachsenring doar pe poziția a 18-a în clasamentul general la jumătatea campionatului. Cu siguranță, Loi trebuie de acum încolo să scoată performanțe demne de cea din Argentina, singura sa cursă bună din 2014 de altfel, pentru a mai spera că va fi în vizorul vreunei echipe din Moto 3 pentru sezonul viitor.


Conținutul website-ului www.pitstops.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea pe alte siteuri conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea PitStops. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa contact@pitstops.ro.
Share-uirea pe social media (Facebook, Twitter, LinkedIn) în grupuri, pe contul personal sau pe pagini este acceptata si nu este nevoie de un acord prealabil.

You may also like

By