Echipele din DTM evaluează candidați pentru 2015

Ultima ocazie de a rula cu mașinile din acest an s-a produs la Jerez, acolo unde cei trei constructori implicați au venit cu ”lotul lărgit”. Pe lângă o parte dintre titulari, diverși alți piloți au primit ocazia unui prim test la volanul unui model DTM.

Cei de la Audi au oferit această oportunitate următorilor:

  • Laurens Vanthoor și Marco Mapelli, remarcabili în acest sezon la volanul modelului GT al mărcii din Ingolstadt, R8 LMS;
  • Nicki Thiim, școlit în competițiile Porsche, danezul a făcut și anul acesta program dublu în Supercupă și în Carrera Cup Germany, însă a pilotat și modelul Audi R8 LMS în cursa de 24h de la Nurburgring și în seria de GT germană ADAC Masters. Mai mult, Thiim a fost și pilot Aston Martin în WEC, toate acestea contribuind la progresul său într-un an extrem de ocupat;
  • Alex Palou (F3 Open) – un potențial urmaș al lui Miguel Molina;
  • Dean Stoneman (numărul 1 în topul nostru GP3 2014) – un pilot ce a văzut multe și nu este la prima experiență într-un cockipt închis;
  • Antonio Giovinazzi – strânsa colaborare dintre DTM și FIA F3 continuă, iar Audi a avut ocazia de a-l vedea pe italian la lucru în majoritatea etapelor din 2014. Atâta timp cât se bate cu fostul coleg, Tom Blomqvist, pentru un loc alături de Sean Gelael la Carlin în FR3.5, Antonio trebuie să-și caute și alte variante, căci are șansa a doua în această dispută.

Pe modelele BMW M4 au rulat:

  • Tom Blomqvist, pe care abia l-am menționat, nu a ratat șansa de a-și evalua șansele într-un model DTM, de vreme ce în ultimii ani atâția piloți au venit din F3 și au avut rezultate notabile, mai ales Mortara și Wittmann. Bugetul limitat îl obligă pe fiul lui Stig să se gândească la poziții în care ar fi plătit, nu ar aduce bani, iar colectivul BMW ar putea fi o bună opțiune;
  • Sam Bird (fost pilot de teste Mercedes), Jack Harvey și campionul GP3 Alex Lynn, precum și rivalul acestuia cu experiență net superioară, Richie Stanaway;
  • Lucas Luhr, provenit din anduranță;
  • Unul dintre cele mai mari talente ale ultimilor ani, ocolit din rațiuni financiare – Robin Frijns.

În fine, Mercedes, echipa cea mai întinerită în ultimii ani, i-a evaluat pe următorii:

  • Conform înțelegerii, primii trei piloți motorizați de Mercedes în ierarhia F3 primeau această oportunitate, însă Antonio Fuoco a zis pas, așa că Esteban Ocon și Lucas Auer au fost însoțiți de cel ce ar fi putut concura în DTM anul acesta, Felix Rosenqvist. Pentru Ocon însă, cea mai probabilă destinație va fi totuși GP2, unde este așteptat de echipa DAMS. Problema rămâne experiența superioară a viitorului său coleg, Pierre Gasly, care a dominat autoritar testele de la finele sezonului. O mutare în DTM l-ar putea aduce pe Ocon în avanposturi doar dacă noul model Mercedes nu va fi un fiasco, precum în 2014.
  • Maximilian Gotz, campion al Blancpain Sprint Series, era o alegere firească și un nume cu asemenea palmares ar putea reprezenta o bună racolare printre tinerii echipei din Stuttgart;
  • Fostul pilot de Formula 1, Charles Pic. Odată cu venirea celor de la ART Grand Prix, s-ar putea ca un francez să-și găsească locul la volanul unuia dintre cele două modele pregătite de Vasseur, alături de un altul impus de Toto Wolff.

 


Conținutul website-ului www.pitstops.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea pe alte siteuri conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea PitStops. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa contact@pitstops.ro.
Share-uirea pe social media (Facebook, Twitter, LinkedIn) în grupuri, pe contul personal sau pe pagini este acceptata si nu este nevoie de un acord prealabil.

You may also like

By