USCC: 2016 vine cu sponsori noi și calendar updatat

Calendarul sezonului 2016 al United Sportscar Series a fost prezentat în premieră ieri anunțând niște modificări privind datele anumitor etape și clasele eligibile pentru evenimentele în care participau numai anumite clase din cauza limitărilor circuitului. În plus, IMSA a anunțat un nou parteneriat cu WeatherTech care va lua locul celor de la Tudor ca sponsor principal. Producătorii de ceasuri de lux rămân însă, alături de Rolex, alături de seria nord-americană ca și parteneri pe termen lung și timekeeperi.

Voi ataca în primul rând ,,problema” venirii celor de la WeatherTech în postura de title-sponsor al campionatului. Această modificare va fi vizibilă în numărul de inițiale care crește de la 4 (în formula TUSC) la 5 (în formula IWTSC). Asta înseamnă că, din 2016, fostul Tudor United Sportscar Championship se va numi IMSA WeatherTech Sportscar Championship. Sper sa nu se piardă nimeni în denumiri căci partea mai interesantă este cea care urmează.

Cum am spus și la început, calendarul pentru stagiunea următoare din USCC (sau IWTSC pentru cei cărora le place deja noua denumire) a fost prezentat ieri odată cu prezentarea celor de la WeatherTech. Ca și în acest an, vom avea 12 etape, modificările fiind la numărul de etape la care poate lua parte fiecare echipă. Cele din GT-LM, GT-D și PC vor avea programate 11 curse în timp ce echipele din clasa P doar 10.

Sezonul începe în ultimul week-end al lunii ianuarie cu cele 24 de ore de la Daytona care vor deschide și Patron Endurance Cup. Toate cele 4 categorii vor lua parte la această etapă precum și la cele 12 ore de la Sebring care urmează la jumătatea lunii martie. La o lună distanță este programată a 3-a etapă a sezonului pe circuitul stradal din Long Beach unde vor lipsi mașinile de clasă GT-D. Două săptămâni mai târziu întreg plutonul se reunește la Laguna Seca pentru ca, în etapa din Detroit, să lipsească categoria GT-LM. Prima jumătate a sezonului este încheiată de cele 6 ore de la Watkins Glen care vor avea loc la începutul lui iulie fiind și a 3-a etapa din Patron Endurance Cup.

Partea a doua a stagiunii începe la doar o săptămână distanță pe circuitul Mosport (CTMP) din Canada unde, pentru prima oară de la nașterea acestei serii, se vor reuni toate clasele. La sfârșitul lui iunie, circuitul Lime Rock Park va găzdui clasele PC, GT-LM și GT-D, o schimbare față de 2014 când categoria GT-LM a lipsit. Urmează mai apoi etapa de la Road America la începutul lui August și apoi cea din Virginia unde doar clasele de GT-uri vor lua startul. Ultimele două etape ale sezonului sunt cele de la COTA, la mijlocul lui septembrie, și la Road Atlanta care reprezintă și ultima etapă a Patron Endurance Cup.

 


Conținutul website-ului www.pitstops.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea pe alte siteuri conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea PitStops. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa contact@pitstops.ro.
Share-uirea pe social media (Facebook, Twitter, LinkedIn) în grupuri, pe contul personal sau pe pagini este acceptata si nu este nevoie de un acord prealabil.

You may also like

By