Moto2 Argentina: Zarco în forma de anul trecut

După nebunia malaeziană de la Moto3, lumea s-a împărțit în două tabere, cei care prevedeau o cursă anostă la categoria intermediară și cei care își imaginau o manșă cu multe evenimente. Adevărul a fost undeva pe la mijloc.

La clasa Moto2 sunt multe nume interesante care vizează la titlu, însă doar Johann Zarco este o certitudine. Dacă își va continua evoluțiile în care îmbină consistența și luciditatea, va fi aproape sigur fără rival în lupta pentru coroana supremă, dublarea succesului fiind un deziderat pentru competiția începută în 2010.

Un prim pilot la fel de rapid, dar îngrijorător de inconsistent este Sam Lowes. Probabil presiunea contractului cu Aprilia de la MotoGP i-a furat mințile într-o oarecare măsură, altfel greu de explicat șansele pe care le ratează pas cu pas. Sam a plecat bine în cursă, a condus o bună parte, dar în a doua jumătate a întrecerii a fost devansat de Zarco și a intrat în colimatorul lui Jonas Folger. Cât despre german, încă putem vorbi de un material de concurs discutabil, care pierde ritmul pe finalul întrecerilor.

Dacă la început de cursă nu a impresionat, fiind undeva la limita topului 10, Alex Rins a crescut ritmul pe final, reușind să urce pe locul 4. Parcursul său din acest debut de sezon este încă ezitant, departe de așteptările fixate de Sito Pons.

Elvețienii de la Interwetten au punctat consistent prin Dominique Aegerter și Tom Luthi, aceștia terminând pe locurile 5 și 7. Între cei doi s-a intercalat Hafizh Syahrin, pentru moment considerat cel mai talentat pilot malaezian. Acesta și-a jucat cartea, exploatând la maxim materialul de concurs pus la dispoziție de echipa Petronas. Malaezianul are parte de un început de sezon excelent, iar performanța compatriotului Pawi l-a motivat suplimentar pentru a urca până pe locul 6.

Pe final de cursă, Franco Morbidelli a nimerit o porțiune de pistă umedă și a trântit motocicleta, ghinionul fiind ca motorul să se oprească. Topul 10 a fost încheiat de Axel Pons de la AGR, Nakagami, de la Idemitsu Honda și italianul Mattia Pasini, care din păcate nu mai performează la nivelul atins la fosta clasă 125cc.

Piloții Leopard Racing nu au mai punctat, în schimb Xavi Vierge cu un Tech 3 Mistral a terminat pe locul 14.

Singurele abandonuri au fost ale lui Sandro Cortese de la Dynavolt Intact și Alex Marquez de la Marc VDS. Ultimul încă nu se poate aduna și nu poate evolua la nivelul cerut de notoritatea echipei, sau poate mai important al legăturii de familie cu Marc Marquez. Presiunea numelui coroborată cu un talent insuficient confirmat își spune cuvântul, răbdarea celor de la Marc VDS nefiind infinită.


Conținutul website-ului www.pitstops.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea pe alte siteuri conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea PitStops. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa contact@pitstops.ro.
Share-uirea pe social media (Facebook, Twitter, LinkedIn) în grupuri, pe contul personal sau pe pagini este acceptata si nu este nevoie de un acord prealabil.

You may also like

By