Raliul Aradului: mai multe campionate, mai puțini sportivi

Prima etapă de macadam din actualul sezon competițional al CNR pregătește aceleași probe speciale, 11 la număr. La fel ca și anul trecut, puține echipaje au ales să facă deplasarea la Arad, ridicându-se un mare semn de întrebare cu privire la așa-zisele eforturi făcute de organizatori. Surprinzător sau nu, prezentările de modă și regizorii italieni nu îi atrag pe sportivi.

Echipajele

Nici faptul că raliul Aradului punctează în numeroase competiții internaționale, mai mult sau mai puțin importante, nu a dus la un număr mare de înscriși. Totalul de 38 de echipaje înscrise cuprinde toți participanții din CNR, Rally 2, ERT și TER. Situația lui Bogdan Marișca a rămas aceeași de la raliul Sibiului, clujeanul stând pe bancă încă o etapă. Observăm revenirea lui Marco Tempestini și a lui Gergo Szabo. Rashid Al-Ketbi nu va lipsi nici anul acesta de la startul etapei arădene. La clasa 3 remarcăm revenirea lui Florin Crișan la comenzile Subarului Impreza, datorită participării lui Alex Filip din ERC cu modelul Renault Clio R3T. În rest, avem aceeași participanți în lupta pentru victoria la clasă: Keleti, Savu, Tincescu și Tomiță.

”Este prima etapă de macadam a anului și aștept cu nerăbdare să vedem care este raportul de forțe. Am avut o sesiune excelentă de teste, deci privim înainte cu încredere. Sper că și echipa să fie completă și să putem lupta de la egal la egal cu adversarii noștri.”
Edwin Keleti
Pilot BCR Rally Team

Clasa 5 este decimată de absențe, fiind prezente numai două echipaje: Adrian Teslovan/Cseh Vajk Imre și Andrei Coreanu/Iulian Nicolaescu. După cum era de așteptat, clasa 9 este cea mai populată, cuprinzând echipaje de la cupele monomarcă Suzuki și Dacia, avându-l ca favorit pe Raul Badiu, care a confirmat în ultimul moment participarea la Arad. Norbert Maior nu îl va lăsa pe sibian să plece de pe macadamul arădean fără cel puțin o luptă strânsă la vârful clasamentului clasei.

“Revin cu entuziasm la Arad, etapă de care mă leagă amintiri foarte frumoase. Am mers anul trecut în dreapta cu George Grigorescu pe Dacia Sandero, aceasta fiind prima mea experiență în CNR. Îmi doresc să am o evoluție la fel de bună ca în primele etape din 2016.”
Norbert Maior
Pilot Napoca Rally Academy

Probele speciale

Competiția arădeană se constituie din 145 km la care se adaugă drumurile de legătură și se ajunge astfel la un total de 546 km. Raliul începe la fel ca și anul trecut cu speciala Frumușeni (12.95 km) urmată de Șistarovăț (10.93 km). După un service îndepărtat și o realimentare în Lipova, se reia această buclă, ca mai apoi echipajele să se îndrepte spre superspeciala din centrul Aradului. Sperăm că anul acesta nu va mai fi întreruptă de instalația de irigare a spațiului verde și va putea fi parcursă de către toate echipajele. Prima mașina va lua startul la ora 20:10.

A doua zi de concurs se compune din două parcurgeri ale probelor Conop (11.75 km), Nadăș (21.90 km) și Lalașinț (13.94 km). Recomandăm să vă treziți devreme dacă vreți să vă susțineți echipajele favorite pe prima specială, startul având loc la 10:08. Mai multe informații despre restricțiile de circulație și programul acestora găsiți aici.


Conținutul website-ului www.pitstops.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea pe alte siteuri conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea PitStops. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa contact@pitstops.ro.
Share-uirea pe social media (Facebook, Twitter, LinkedIn) în grupuri, pe contul personal sau pe pagini este acceptata si nu este nevoie de un acord prealabil.

You may also like

By