Nurburgring 24h: Stelele Mercedes acaparează podiumul

O cursă de-o zi și-o noapte pe cel mai dificil circuit al planetei s-a decis chiar în ultimul tur printr-o depășire la vârf despre care s-a comentat mult. Singura constantă a unei întreceri ieșite din comun a fost prezența stelei în trei colțuri, care a dominat această a 44-a ediție a clasicei de 24 de ore de pe Nurburgring.

După un proces de pre-calificare destul de complicat, prin care au ajuns în super-pole-ul de vineri 30 de mașini din clasele SP9 și SP-X, Mercedes-ul AMG GT #9 pilotat de Maro Engel și înscris de Black Falcon a oprit cronometrul la un 8:14:515 care s-a dovedit implacabil, sesiunea fiind marcată de incidente multiple. Începând cu accidentul lui Kevin Estre care a pierdut controlul mașinii Porsche 991 GT3-R Manthey Racing #911 încă din out-lap și până la problemele unuia dintre Bentley-uri care nu a pus pe tabelă niciun timp, asfaltul alunecos s-a dovedit un adversar greu de bătut.

Startul în cursă s-a dat însă pe uscat, plutonul de peste 150 de mașini pornind în trei grupuri de câte 55-57. În mod miraculos, nu au avut loc incidente în pluton la start, ordinea la intrarea pe Nordschleife pentru prima oară fiind Mercedes #9 urmat de BMW #18 (care s-a calificat pe 2) și apoi cele două Mercedes ale Haribo Racing. Primii doi s-au dezlipit de pluton, continuându-și duelul la prima trecere pe linia dreaptă de peste 2km Dottinger Hohe. Mai în spate, prima mașină în dificultate a fost 991-le GT3-R #12 al echipei Manthey care a suferit o pană pe dreapta spate. O altă mașină care a intrat la standuri la finele primului tur a fost BMW-ul M6 GT3 #999 al Walkenhorst Motorsport (în imagine, pe 5).

Startul a fost, spre surprinderea multora, unul fără incidente
Startul a fost, spre surprinderea multora, unul fără incidente

La finele primului tur, Engel conducea în mașina #9 fiind urmat de Jorg Muller în BMW-ul #18, la șase secunde fiind cele două Mercedes-uri Haribo Racing și, mai apoi, BMW-ul ROWE Racing #22 și Mercedes-ul HTP Motorsport #29. Turul al doilea a fost ultimul pe care grupul fruntaș l-a parcurs fără trafic. Din al treilea tur, după ce se scurseseră deja aproape 30 de minute din cursă, mașinile mult mai lente au început să joace un rol important în economia întrecerii. Primul care a căzut pradă acestui nou element al ecuației a fost chiar învingătorul de la Le Mans de anul trecut Nick Tandy care, urmând exemplul nefericit al colegului Kevin Estre, a înfipt în armco mașina #911 a Team Manthey.

Între timp, în frunte, Engel s-a menținut în frunte însă avansul său raportat la Muller era minim. Ploaia care era așteptată încă de la momentul startului a început să cadă în mai multe porțiuni ale circuitului, dar nu și pe GP Strecke. Astfel, unii piloți au decis să intre la boxe pentru a încălța pneuri wet în timp ce alții, precum și cei doi din frunte, au rămas pe traseu cu slick-uri. Apoi, după alte câteva minute, ploaia a început să cadă și mai tare fiind acompaniată de grindină pentru un tablou cum rar ne-a fost dat să vedem, însă microclimatul Ring-ului oferise un preview cu 24 de ore înainte, pe când se derula cursa de 3 ore rezervată modelelor clasice.

În aceste condiții, cu mai puțin de o oră scursă din cele 24, virajul Aremberg a devenit un cimitir de mașini unde mai bine de 15 au lovit parapetul din cauza acvaplanării, unele rămânând în nisip, precum a fost cazul Seat-ului lider în categoria TCR. Și BMW-ul #18, care preluase conducerea, a fost aproape să se zdrobească de parapeți, la fel ca și Mercedes-ul #30 și Aston-ul #007. Cum grindina a continuat să cadă, zonele în pantă ale circuitului s-au dovedit de netrecut pentru mai multe mașini care s-au oprit, blocând efectiv traseul. În aceste condiții, steagul roșu a trebuit fluturat, mai multe platforme fiind trimise pentru a aduce înapoi la boxe mașinile lovite.

Pe perioada acestei întreruperi timpul a continuat a curge și, totodată, nu au fost implementate regulile de Parc Ferme astfel că cei ce au putut reveni la boxe (sau ai căror mașini au fost aduse la boxe pe platformă) au putut să efectueze reparații – precum a fost cazul Seat-ului menționat anterior. Mașina #911 a fost și ea recuperată într-un târziu, însă dimensiunea pagubelor a fost prea extinsă, astfel că mașina a fost retrasă. Cum și mașina identică a celor de la Frikadelli a întâmpinat probleme, speranțele Porsche atârnau doar de echipajul #912, după numai 50 minute! În momentul în care s-a oprit cursa ordinea era următoarea: 1) #9 (Mercedes); 2) #18 (BMW); 3) #88 (Mercedes); 4) #29 (Mercedes); 5) #22 (BMW).

Aston-Martin și Audi au avut o cursă de uitat
Aston-Martin și Audi au avut o cursă de uitat

După trei ore în care mașinile au staționat sub steag roșu, vremea a părut că își revine și, în ciuda astfaltului ud, s-a dat comanda ca safety car-ul să intre pe traseu pentru a conduce plutonul către un restart. Acesta a fost însă așteptat încă o oră, nu mai puțin de șase tururi fiind făcute în urma safety car-ului. Când însă acțiunea a reînceput, cu 20 de ore rămase, imaginea a fost absolut memorabilă: 50 de mașini au accelerat pe linia de start/sosire a circuitului de GP, cei din urmă fiind ascunși complet de zidul de apă format de cei din față. Din nou, în mod aproape miraculos, nimeni nu a fost implicat în vreun incident – singurul lucru de menționat fiind dificultatea cu care s-a urnit BMW-ul #23 ROWE Racing după perioada de steag roșu.

Jorg Muller a reușit să se insinueze la trecerea prin prima șicană, fiind urmat de Mercedes-ul #29 HTP, BMW-ul #22 ROWE și de Mercedes-ul #9 Black Falcon. Pe parcursul acestui tur am văzut pentru prima oară implicarea unui Audi la lupta pentru vârf, mașinile producătorului din Ingolstadt având o performanță ștearsă până în acest punct. A fost vorba de R8-ul #2 al W Racing Team care a urcat până pe doi în al doilea tur de după restart, înaintea sa fiind doar BMW-ul ROWE #22 care a trecut de cel cu numărul 18 al Team Schubert în Brunchen.

La intrarea în a opta buclă (patru fiind completate înainde de oprirea cu steag roșu), Mercedes-ul #29 a trecut de Audi-ul #2 pilotat de Fred Vervisch pentru a urca pe poziția secundă în clasamentul general. Cum condițiile erau dificile, mai multe mașini au părăsit pista, în acele porțiuni fiind implementat Code 60. Asta nu a oprit lupta de la vârf între BMW-ul #22 și Mercedes-ul #29, deși aceștia trebuiau să încetinească prin aceste zone. În frunte, Palttala a pierdut la scurt timp conducerea în zona Karussel unde a fost depășit de Mercedes-ul #8 Haribo Racing care urcase de pe șase până pe trei în mai puțin de două tururi cu abilul Gotz la cârmă.

Restartul pe ploaie a oferit imagini memorabile
Restartul pe ploaie a oferit imagini memorabile

Luptele au continuat pe traseu, la intrarea în al 10-lea tur, Mercedes-ul #29 executând un tete-a-queue în zona Hatzenbach, acesta fiind evitat în extremis de Mercedes-ul #4 al Black Falcon. Scenariul cursei ar fi fost complet altul dacă se atingeau… După încă trei tururi, cele două mașini Haribo Racing se aflau pe primele două poziții despărțite de aproape șapte secunde, Markus Palttala fiind în continuare pe trei la peste 20 de secunde distanță. În urma sa se afla Bernd Schneider în AMG GT-ul cu numărul 4. La scurt timp au venit și primele opriri la boxe sub steag verde, BMW-ul #22 având cel mai mult de pierdut după ce a anticipat oprirea din cauza unei pene. Un alt BMW a avut însă de câștigat, mașina #18 a Schubert Motorsport preluând șefia cursei. În urma sa erau patru Mercedes-uri. În același timp, tabăra Bentley Team Abt a primit o lovitură, Continental-ul #37 fiind implicat într-un accident.

Borna primelor șase ore trecuse deja când dezastrul a lovit și colectivul BMW, mașina din frunte fiind scoasă din joc după ce turbina a cedat chiar pe linia dreaptă Dottinger Hohe cu Jesse Krohn la volan. Fumul gros lăsat în urmă de mașina #18 era să ducă la un accident pentru Mercedes-ul #88 care a intrat pe iarbă din lipsă de vizibilitate. Cu 18 ore rămase, ordinea era după cum urmează: 1) #88 (Mercedes); 2) #30 (Mercedes); 3) #9 (Mercedes); 4) #8 (Mercedes); 5) #29 (Mercedes)!

Până la jumătatea orei a șaptea, la vârf s-a făcut rocada între Mercedes-urile HTP și Black Falcon, mașina #9 urcând pe doi în timp ce #30 a căzut pe trei. Cum condițiile meteo s-au îmbunătățit pe parcursul nopții, majoritatea echipelor au trecut pe pneurile intermediare, asta deși prognoza anunța noi precipitații după răsărit. Este interesant de menționat că majoritatea stint-urilor pentru Mercedes erau de opt tururi, foarte rar nouă și doar o dată 10 (cel final al mașinii Zakspeed #75 care a și urcat astfel pe șase devansând cel mai bine plasat Bentley). Audi reușea pe uscat să facă stint-uri chiar și de nouă tururi – R8-ul comportându-se mai bine pe uscat decât pe asfalt ud, cum se credea anterior.

După ce s-a mai efectuat și al treilea rând de opriri de la restart (stint-ul secund derulându-se fără incidente la vârf) toți actorii din frunte au rulat pe slick-uri. Cu peste 16 ore rămase din cursă, pe când avantajul Mercedes-ului #88 măsura mai bine de un minut, cealată mașină a fost adusă la boxe, fiind apoi împinsă în paddock. Mașina avusese parte de un tur zbuciumat în care Seyffarth a atins un model dintr-o clasă inferioară în Pflanzgarten și a distrus splitterul, însă acesta nu a fost, aparent, motivul real al abandonului. În fapt, deoarece Haribo Racing avea patru piloți care s-au împărțit pentru ambele mașini, aceștia au considerat oportună scoaterea uneia din joc într-un moment prielnic pentru a nu obosi prea tare piloții – asta deși ar fi putut finaliza cursa cu ambele mașini fără să depășească timpul maxim de condus pentru fiecare pilot.

Porsche au căzut unul după altul iar, în final, tot #44 a fost cel mai bine plasat 991
Porsche au căzut unul după altul iar, în final, tot #44 a fost cel mai bine plasat 991

Cu 16 ore rămase, în frunte se aflau mașinile #88, #4, #30 și #9, toate Mercedes-uri AMG GT. După al patrulea rând de opriri, Porsche a părut că este pe cale de a monta un atac asupra liderilor prin singurul echipaj Manthey Racing rămas, cel cu numărul 912. Acesta din urmă se afla pe poziția a șasea la mai puțin de trei minute în urma liderului. În urma opririlor, mașina #4 a pierdut teren, ajungând în top 4 cea cu numărul 29 a HTP care apoi s-a apropiat de cea cu numărul 30 a aceleiași echipe. Între timp, colții taberei Audi erau mai bonți ca niciodată: Alex Yoong a distrus R8-ul #10 în Hohe Acht, Mercedes-ul #75 evitând la mustață Audi-ul. La Aston-Martin, ghinionul proverbial de pe Nordschleife continua, în jurul orei 1 dimineața britanicii anunțând că pagubele suferite de #007 în urma unui accident erau prea mari, mașina fiind retrasă – asta după ce și #27 a suferit un accident și a abandonat. Singura veste bună a fost că Darren Turner a putut să piloteze mai mult Vantage-ul #48 din categoria SP8.

După 41 de tururi, #88 continua să conducă fiind urmat de #9, #29 și #30. Pe cinci se afla BMW-ul #100 al Team Schubert iar pe șase 991-le GT3-R #912. În frunte la SP-X se afla SCG-ul #702 în timp ce la SP-8 conducea BMW-ul M3 cu numărul 19. Problemele au lovit apoi tabăra echipei Cameron-Glickenhaus, mașina din frunte având probleme în jurul orei 2, motiv pentru care a revenit cu greu la boxe. În același timp, Max Buhk a lovit armco-ul în zona Metzgesfeld, mașina #30 pierzând atunci orice șansă la victorie. În frunte, #88 a pierdut șefia în fața Mercedes-ului sponsorizat de Bilstein cu numărul 9 însă a revenit ulterior. Ora 4 a adus o nouă lovitură în tabăra BMW, echipajul #22 ROWE Racing abandonând după ce Klaus Graf a fost lovit de o mașină întârziată. La SP-8, Aston-ul #48 a urcat la șefia categoriei.

La jumătatea cursei ordinea era următoarea: Mercedes-ul #88 al Haribo Racing se afla în frunte, dar cu un avans micșorat după un pit stop mai lung, fiind urmat de Mercedes-ul #4, BMW-ul #100 pe trei (singurul intrus), Mercedes-ul #9 pe patru și cel cu numărul 29 pe 5.

În ora a 13-a, Audi-ul #1 a intrat la boxe cu o pană, pierzând în acest mod poziția a 10-a la general. În frunte, distanța dintre #88 și #29 era de peste 140 de secunde, ceața făcând înaintarea mult mai dificilă pe anumite porțiuni ale circuitului. În cadrul opririi cu numărul 8, Mercedes-ul #88 a zăbovit mai mult, echipa aplicând de zor bandă adezivă la partea frontală. Cum Mercedes-ul #4 urma altă strategie, acesta a urcat pe prima poziție pentru puțin timp înainte de a opri la rândul său pentru a i se înlocui discurile de frână. Oprirea a costat echipa Black Falcon trei minute și pierderea a trei poziții.

Black Falcon au condus cursa cu ambele mașini dar, în cele din urmă, #9 a terminat abia pe 4
Black Falcon au condus cursa cu ambele mașini dar, în cele din urmă, #9 a terminat abia pe 4

Cu 10 ore înainte de final, Audi-ul #1, care se afla la coada primilor 10, s-a oprit pe circuit cu probleme la sistemul electric. Apoi, ca într-un domino, Markus Winkelhock a lovit armco-ul, târându-se cu o roată care atârna în drumul spre boxe. Un tur mai târziu, Audi-ul Land Motorsport #28 a suferit o pană pe circuitul de Grand Prix, Connor de Philippi fiind nevoit să parcurgă un tur întreg în aceste condiții. Din nefericire, Winkelhock nu a putut ajunge la boxe iar de Philippi, deși a ajuns, nu a mai plecat, pagubele fiind extinse. Astfel, Audi a pierdut trei mașini în trei tururi (deși mașina WRT care a învins în 2015 a fost mai apoi reparată pentru a duce la finish numărul 1).

După 70 de bucle, Mercedes conducea prin #88, cu #4 pe doi și cu BMW-ul Schubert #100 pe trei. Acesta era, în fapt, singurul ”glonț” rămas al bavarezilor și cam singura mașină non-Mercedes cu șanse reale la victorie. După completarea opririlor cu numărul 10, cu mai puțin de opt ore rămase, HTP și Black Falcon au urcat pe primele două poziții prin #9 și #29, #88 și #4 căzând pe trei și patru cu BMW-ul #100 pe cinci. După cel de-al 11-lea ciclu de opriri la boxe, ordinea s-a restabilit cu #88 urcând în frunte.

Audi-ul #1 a revenit pe pistă cu puțin înainte de intrarea în ultimul sfert al cursei – moment care a coincis cu un accident violent în Pflanzgarten unde 911-le #69 a făcut contact cu Mercedes-ul Black Falcon #14. Acesta din urmă a lovit parapetul cu partea posterioară în timp ce modelul Porsche s-a rostogolit de mai multe ori. Cu șase ore rămase, Team Schubert au scos din garaj M6-le cu numărul 18 care a revenit pe traseu chiar în mijlocul luptei pentru întâietate dintre Mercedes-urile #9 și #29. Această luptă s-a aplanat după ce mașina #9 a intrat în fine pentru a bifa cea de-a 11-a oprire.

Bucuria de a readuce BMW-ul #18 pe circuit a fost de scurtă durată pentru Schubert Motorsport care a urmărit apoi cum ultima lor speranță pentru victorie s-a risipit din pur ghinion. BMW-ul se afla la ieșirea din prima șicană a circuitului de GP când, depășind prin dreapta un Ford dintr-o clasă inferioară, a fost lovit din stânga de un BMW Seria 1 care efectua aceeași manevră. Se pare că Ford-ul, văzând BMW-ul #100 apropiindu-se, a tras spre stânga, lovind celălalt BMW și aruncându-l drept în calea #100. Ambele mașini bavareze au abandonat pe loc. Astfel, afacerea de la vârf a devenit una 100% Mercedes cu Haribo Racing în frunte (Uwe Alzen la comenzi) urmat de #4 Black Falcon, #29 HTP Motorsport, #9 Black Falcon și #912 Manthey Racing. În top 10 mai erau BMW-ul #23 ROWE Racing pe șapte, Audi #2 și #5, în timp ce Bentley se afla pe 10 cu ultima mașină rămasă cu șanse la o clasare bună, #38 (echipajul secund).

Felbermayr a revenit pe o mașină de curse dar asta nu a ajutat norocul Audi
Felbermayr a revenit pe o mașină de curse dar asta nu a ajutat norocul Audi

După un nou rând de opriri la boxe, Christian Hohenadel a preluat conducerea în mașina #29, la 11 secunde de cea cu numărul 9. Apoi, cu cinci ore rămase, ploaia anunțată încă din timpul nopții a început să cadă, liderul intrând la boxe pentru un set de slick-uri sculptate. Schimbările de poziție nu s-au făcut însă doar la boxe, #88 trecând de #4 pentru prima poziție la general prin trafic. Mai în spate, #912-le și-a dat obștescul sfârșit după ce a cedat motorul, ajutându-l astfel pe Maxime Martin să urce în top 5. La vârf, Renger van der Zande se apropia de cuplul fruntaș, sud-africanul fiind cel mai rapid în aceste condiții dificile (în afară de Metzger care însă nu se afla la comenzile #4).

O nouă întorsătură de situație a venit sub forma unei penalizări de 92 de secunde pentru Mercedes-ul #88 care nu a respectat o zonă cu Code 60. Acest timp a fost adăugat următoarei opriri la boxe efectuate de acest echipaj. Mercedes-ul #9 a lovit apoi SCG-ul #702, însă ambele mașini au putut continua. Cu mai puțin de patru ore rămase, distanța dintre Mercedes-ul Haribo Racing și cel Black Falcon Racing #9 era de mai puțin de 16 secunde (însă mașina #88 nu oprise încă pentru a-și efectua penalizarea).

La finele orei 21, după 111 tururi parcurse, Gotz a adus mașina #88 la boxe unde a stat cu 92s mai mult, fiind preluată atunci de Lance David Arnold. Înainte de finalul orei, Aston-ul #48 care conducea categoria SP8 a fost implicat într-un accident, altul avându-l în centru pe Audi-ul #11 care se afla pe poziția a 16-a la general. Arnold a urcat pe trei cu două ore rămase după ce a trecut de Mercedes-ul #9 la ieșirea dintr-o zonă semnalizată cu Code 60. Mercedes-ul Bilstein a revenit apoi pe circuitul de GP. Cum condițille se îmbunătățiseră, când #29 a intrat la boxe din postura de lider, echipa a încălțat AMG GT-ul cu slick-uri. Mult în spate, Huracan-ul Konrad (care urcase până în top 10 la începutul serii) a lovit parapetul cu partea spate în Hatzenbach, mașina fiind adusă la boxe pentru reparații de durată.

Bentley a pierdut locul 6 din cauza stint-ului de 10 tururi al Mercedes-ului #75
Bentley a pierdut locul 6 din cauza stint-ului de 10 tururi al Mercedes-ului #75

Alte abandonuri semnalate pe final au fost ale Nissan-ului #48 Schulze Motorsport (SP-8) și al SCG-ului #701 care a lovit parapeții în Adenau după un contact cu Audi-ul #5 al lui Frank Stippler care era cel mai bine poziționat R8. Cum Mercedes-ul #4 și cel cu numărul 29 mai trebuiau, teoretic, să oprească doar o singură dată înainte de final, aceste două echipaje păreau a fi cele ce se vor duela pentru glorie în ultimele 70 de minute. Mai era însă aproape și Mercedes-ul #88 care se afla pe doi dar cu mai puțin combustibil la bord.

La ultima oprire a echipajului #4, Schneider a lăsat mașina pe mâinile poleman-ului Engel (dar cu o altă mașină, #9), Arnold aducând și el #88 la boxe. Astfel, la finele turului 128, AMG GT-ul #29 se afla în frunte, depărtându-se la aproape 50s de urmăritori grație unui tur în 8:23.

Cu 47 de minute rămase pe ceas, adică aproximativ șase bucle, Engel se apropia de Hohenadel în mașina #29 dar încet, acesta din urmă având un avantaj de 47s. În spate, la distanță de peste 50 de secunde, se afla Mercedes-ul #88 cu #9 la un minut mai în spate. Cel mai bine plasat BMW era la alte patru minute în urmă pe 5.

Haribo Racing a termiant pe trei după ce a condus aproximativ 12 ore din cursă
Haribo Racing a termiant pe trei după ce a condus aproximativ 12 ore din cursă

Hohenadel a reușit să răspundă presiunii lui Engel fără probleme, crescându-și avansul la aproape un minut. Mai în spate, #999 se lupta cu Nissan-ul RJN pentru poziția 11 (Nissan-ul Zakspeed era în garaj deja de mult timp). Cu 10 minute înainte de final, HTP Motorsport a considerat că strategia curajoasă încercată (un stint final de 10 bucle, față de 8 sau 9 cât fusese reușit anterior) nu era posibilă astfel că Hohenadel a fost chemat pentru un splash. El a revenit în frunte dar cu un avans de doar 5s – pierzând timp și deoarece mașina nu a mai vrut să pornească, fiind împinsă de mecanici (care au avut noroc că acest lucru nu e ilegal aici).

Astfel, Engel în poziția vânătorului și Hohenadel în poziția vânatului s-au lansat într-o luptă pe parcursul ultimelor două bucle, traficul având un rol important – Hohenadel fiind întârziat în Karussel de un Porsche după ce făcuse o manevră curajoasă în sectorul doi. Cei doi au intrat în ultimul tur despărțiți de mai puțin de o secundă, asta și mulțumită unui tur fantastic al lui Maro Engel, un 8:19.002 fiind chiar cel mai rapid al întregii curse (cu care s-ar fi putut califica pe 5!). Engel și-a măsurat apoi pașii și a plonjat pe interior în virajul cu numărul 6 al circuitului de GP. Cele două mașini au făcut contact căci Hohenadel a închis ușa prea târziu – manevra lui Engel fiind apoi motivul unei plângeri depuse de HTP Motorsport care a fost respinsă.

HTP a intrat în ultima buclă în postura de lideri dar a terminat-o pe doi
HTP a intrat în ultima buclă în postura de lideri dar a terminat pe doi

Cum Hohenadel nu a putut da un răspuns lui Engel, acesta a trecut linia de sosire în postura de învingător a ediției a 44-a a cursei de 24 de ore de pe Nurburgring, la mai puțin de șase secunde în fața mașinii HTP Motorsport. Pe trei, cu un tur în urmă, a sosit Mercedes-ul Haribo Racing #88. Pe patru a completat cvartetul Mercedes mașina #9 a Black Falcon în timp ce, pe cinci, a venit BMW-ul ROWE Racing care a bifat o revenire fantastică din afara top 60. Pe șase a terminat AMG GT-ul Zaspeed #75 care a reușit ceea ce HTP Motorsport a crezut irealizabil – un stint de 10 bucle. Astfel, mașina Mann-Filter a surclasat Bentley-ul #38 (cel mai bun dintre mașinile grupului VAG). Audi a venit pe 8 cu cea mai bună mașină în timp ce, din nou, cel mai bun Porsche a fost cel al Falken Motorsport care a terminat pe 9 după un parcurs destul de dificil.

Dintre rezultatele interesante din clasele inferioare se numără cel de la TCR unde a câștigat chiar Seat-ul implicat în accidentul multpilu din Aremberg de la începutul întrecerii. Porsche a reușit să se impună, în total, la cinci categorii, Bonk Motorsport reușind o victorie ”flag-to-flag”.

Rezultate complete aici

You may also like

0 comments