Formula 1: Teste Barcelona ziua 6 – Mercedes zboară

A şasea zi de teste s-a încheiat cu Valtteri Bottas pe primul loc. Finlandezul de la Mercedes a parcurs 70 de tururi și a stabilit cel mai bun timp al iernii în sesiunea de dimineaţă, monopostul W08 fiind încălţat cu pneurile Supersoft.

Felipe Massa a fost al doilea pentru Williams, brazilianul pilotând tot în sesiunea de dimineaţă (63 de tururi), întrucât după amiază a fost rândul lui Lance Stroll să urce la volan. Spre deosebire de Mercedes, Williams a testat şi pneul cel mai moale, Pirelli P-Zero Ultrasoft cu ajutorul căruia brazilianul a stabilit şi cel mai rapid timp. Spre sfârşitul zilei britanicii au recunoscut că cel mai bun timp al brazilianului a fost stabilit cu extrem de puţină benzină în rezervor.

Raikkonen a fost al treilea pentru Ferrari. Cel mai bun timp al său a fost stabilit cu puţin timp înainte de pauza de prânz atunci când finlandezul a încălţat pneurile soft. În prima jumătate a zilei italienii s-au concentrat pe măsurători aerodinamice şi verificări ale sistemului hidraulic, astfel că Raikkonen a parcurs puţin peste 15 tururi, majoritatea cu pneurile medium. După-amiază Ferrari a decis să facă o simulare de cursă, însă după 30 de tururi finlandezul a pierdut controlul asupra monopostului în virajul numărul 3 şi a ieșit în decor. Nu a lovit foarte tare barierele de protecţie, însă echipa a hotărât să încheie ziua mai devreme pentru a putea repara monopostul.

Locul 4 i-a revenit lui Verstappen. Olandezul de la Red Bull a parcurs 101 tururi, cel mai rapid dintre ele fiind stabilit pe pneurile Soft. Cu toate astea, nu totul a mers ca pe roate pentru el: în sesiunea de după amiază, cînd Max mai avea 8 tururi încheia o simulare de cursă, monopostul RB13 s-a oprit în virajul 13.

Lance Stroll a fost al 5-lea pentru Williams, el reuşind să parcurgă 59 de tururi fără să lovească monopostul. Cel mai bun timp al său a fost stabilit cu ajutorul pneurilor Supersoft. Hamilton a încheiat pe 6, la capătul a 79 de tururi, cel mai rapid fiind cu pneurile Soft. De notat că Hamilton a făcut un stint de 20 de tururi foarte consistent cu pneurile Ultrasoft pentru a analiza cât de gravă este degradarea. Hulkenberg a terminat o poziţie mai jos, pilotul Renault acoperind 61 de tururi.

Perez a fost al 8-lea pentru Force India, mexicanul atingând pragul celor 100 de tururi parcurse într-o zi. Cel mai rapid tur a fost stabilit cu pneurile Soft. El a fost urmat de Sainz şi Grosjean. Wehrlein a fost al 11-lea, germanul pilotând în sesiunea de dimineaţă pentru Sauber. Alonso a fost 12-lea pentru McLaren, echipa din Woking reuşind să parcurgă 46 de tururi. Ericsson a cauzat ultimul steag roşu al zilei, suedezul terminând ziua pe locul 13, la capătul a 46 de tururi. Palmer a fost ultimul pentru Renault, el preluând volanul în sesiunea de după masă. Britanicul a parcurs doar 29 de tururi, iar al său Personal Best a fost cu 5,4 secunde mai lent decât al liderului Bottas.

C6abwhmWcAIXexL

You may also like