Nascar Rewind: Martin Truex și ”milionarul” Kyle Busch pe val

Nascar Rewind: Martin Truex și ”milionarul” Kyle Busch pe val

Martin Truex Jr și Kyle Busch s-au impus în ultima cursă de campionat din Kansas, respectiv, cursa All Stars, ce a avut la start o selecție a celor mai impresionanți 20 de piloți, ce au atras atenția din debutul sezonului până în prezent. Miza a fost un premiu de 1 milion de dolari, banii intrând în contul lui Kyle Busch, dar nu fără emoții.

Kansas City

După tentative repetate de a se impune pe circuitul din Kansas, Martin Truex a reușit în sfârșit să găsească resursele necesare unui sprint final de succes, asta după ce  anul trecut a ratat victoria în urma unei  probleme cu pneurile. Ghinioane tehnice, sau strategii eronate l-au privat de victorie și cu ocazia altor participări pe circuitul Kansas Speedway.

Dacă poziția lui Truex în ultimele tururi a fost sigură, miza de final a cursei a fost bătălia pentru poziția secundă, norocosul fiind Brad Keselowski, în detrimentul lui Kevin Harvick.

Incidentul major al cursei s-a petrecut când mai erau 67 de tururi de disputat, atunci când mașina lui Joey Logano, rămase fără frâne a percutat Ford-ul Danicăi Patrick, cel mai afectat, fiind Aric Almirola care nu a mai putut evita impactul cu epava mașinii lui Logano. Forța coliziunii a ridicat mașina lui Almirola în aer, pilotul având nevoie de intervenția echipei medicale, în cele din urmă, fiind transportat la cel mai mare centru medical universitar din Kansas.

Pentru Martin Truex, victoria din Go Bowling 400 a fost a noua din carieră și cea de a doua din actualul sezon. Se apropie însă evenimentul de la Charlotte, acolo unde pilotul Furniture Row s-a impus anul trecut, într-o maniră categorică, motivația fiind mare pentru repetarea performanței.

1024x1024

All Star Race Charlotte

Actuala ediție a cursei, desfășurată pe circuitul de la Charlotte, a venit cu o premieră care a bulversat grila la finalul cursei, echipele trebuind să gândească strategii noi care să acopere noua obligativitate de a folosi un nou pneu Good-Year, de compoziție soft, ceva mai maleabil decât varianta deja aflată la dispoziția piloților.  Regula spunea că mașinile trebuie încălțate cu noua opține Good-Year în una din cele 3 segmente de câte 20 de tururi, sau în ultimele 10 tururi.

Cea mai interesantă strategie a fost cea adoptată de Clint Bowyer, care a utilizat 2 pneuri normmale și 2 opțiuni, însă în cele din urmă, strategia s-a nu a adus rezultate.

Kyle Larson a pierdut cursa spre final, când a fost nevoit să intre la boxe pentru schimbul de cauciucuri, în timp ce, Kyle Busch a rămas pe pistă și în ultimul tur l-a prins din urmă pe pilotul Chevrolet, care nu a mai avut replică pe linia de start/finish. Podiumul a fost completat de Jimmie Johnson.

Duminică 28 mai, sperăm noi, după aflarea deznodământului de la Indy500, va avea loc etapa de campionat de pe circuitul Charlotte Motor Speedway.

kyle-busch-b-5-20_p3