Renault se așteaptă la performanțe mai bune în Marele Circ în sezonul 2018, grație motoarelor noi livrate la McLaren

RENAULT SE PREGĂTEȘTE SĂ LIVREZE UN MOTOR MULT MAI PUTERNIC ȘI FIABIL PENTRU NOUL SEZON, POTRIVIT REPREZENTANȚILOR COMPANIEI. ASTFEL, FANII SE AȘTEAPTĂ LA O COMPETIȚIE MAI INCITANTĂ ÎNTRE ECHIPELE CARE FUNCȚIONEAZĂ CU MOTOARELE FRANȚUZEȘTI ȘI FERRARI SAU MERCEDES.

Chiar dacă producătorul francez a câștigat curse cu Red Bull în sezonul trecut, acesta a trecut prin destule eșecuri de asemenea. La doar câteva săptămâni înainte de testele din pre-sezon, persoane importante din conducerea echipei McLaren au declarat că veștile venite din baza de la Viry-Chatillon a celor de la Renault sunt încurajatoare.

Zak Brown, directorul executiv de la McLaren: “Par a fi foarte încrezători în ei, deși ar fi bine dacă ar vorbi mai pe îndelete. În termeni de putere și fiabilitate, sunt bucuroși cu progresul pe care l-au făcut până la această oră. Mai ales la fiabilitate, au spus că au rezolvat toate neajunsurile. Anul trecut au rezolvat-o cu puterea motorului, dar când l-au folosit la capacitate maximă, fiabilitatea a creat probleme. Au avut problemele lor, dar au și dominat cursa din Mexic, așa că suntem încrezători.”

Tim Goss, CTO McLaren: “Au dezvoltat motorul. L-au îmbunătățit și va fi mult mai puternic. Una dintre încercările pe care le-au avut, atât ei, cât și celelalte patru uzine producătoare, s-a referit la schimbările în regulamentele sportive, care impun doar trei motoare de pilot per sezon și doar două pachete ES și două MGU-K. E o încercare mare să poți mări capacitatea de rulare a motoarelor, așa că majoritatea producătorilor s-au axat pe a scoate cât mai mulți kilometri din fiecare motor, în detrimentul puterii efective a acestora.”

Din cauză că decizia McLaren de a schimba motoarele cu cele ale Renault a venit târziu în sezonul trecut, modificările pe care aceștia le-au putut face pentru o integrare cât mai bun în mașinile McLaren au fost limitate. Chiar și așa, Tim Goss spune că privind spre 2019, vor fi cu siguranță destule ajustări pentru a acomoda noile motoare la conceptul echipei sale.

McLaren a trecut prin trei ani dificili cu producătorul Honda, la revenirea fabricantului japonez în Formula 1. Pasul spre colaborarea cu Renault este văzut ca unul bun de către întreaga echipă, aceștia fiind considerați ca având mai multă experiență. Matt Morris, CEnO la McLaren a declarat că diferența între Honda și Renault este uriașă și că inginerii francezi au cu siguranță mai multă experiență.


Conținutul website-ului www.pitstops.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea pe alte siteuri conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea PitStops. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa contact@pitstops.ro.
Share-uirea pe social media (Facebook, Twitter, LinkedIn) în grupuri, pe contul personal sau pe pagini este acceptata si nu este nevoie de un acord prealabil.

You may also like

By