Honda sau McLaren? Problemele din pre-sezon ridică semne de întrebare asupra a cui era vina

MCLAREN SE CONFRUNTĂ, DE LA ÎNCEPUTUL TESTELOR DE LA BARCELONA, CU O GROAZĂ DE PROBLEME ÎNSĂ LIDERII ECHIPEI SPUN CĂ MAȘINILE NU AU DEFECTE LEGATE DE DESIGN. ÎN TIMP CE ALONSO A RĂMAS FĂRĂ ULEI DE MOTOR PE PISTĂ, ZAK BROWN SPUNE CĂ ESTE ÎNCÂNTAT DE CUM SE COMPORTĂ FOSTUL MOTOR HONDA PE MONOPOSTURILE TORO ROSSO.

În a doua săptămână de teste de la Barcelona, modelul MCL33 a fost cauza a două steaguri roșii pe circuit, după ce mașina s-a oprit pe asfalt din cauza unei defecțiuni electrice și după ce Alonso, ieșit pe circuit și reușind să ajungă pentru câteva momente în fruntea clasamentului pe timpi, a sesizat o scurgere de ulei. Eric Boullier, director de cursă la McLaren, a declarat că nu motorul în sine a fost de vină pentru scurgeri, ci scurgerea a declanșat oprirea motorului, blocul motor fiind neafectat.

Chiar și cu o așa privire pozitivă asupra lucrurilor, mecanicii de la McLaren au oprit monopostul în garaj pentru mai bine de 6 ore, cu Alonso așteptând ca aceștia să schimbe într-un final motorul cu probleme. În ciuda dificultăților survenite, dublul campion mondial a declarat că nu are nicio emoție pentru începutul de campionat din Australia și că echipa pentru care concurează are deja soluțiile pentru o mașină fiabilă, rapidă și durabilă.

“Clar că îmi doream să fac mai multe tururi azi, însă nu s-a putut. Chiar și așa, am descoperit noi lucruri despre mașină, chiar și cu problemele apărute, pentru că și ele sunt până la urmă o parte importantă a testării. E mai bine să apară asemenea probleme grave acum, nu în turul 10 de la Melbourne, de exemplu, așa că sunt fericit că au apărut acum. Nu sunt stresat de tururile pierdute, nu am nevoie de foarte multe altele oricum, avem deja toate răspunsurile la întrebările esențiale pe care ni le puneam la început de teste”, a explicat Fernando Alonso.

Deși piloții și echipa tehnică se declară mulțumiți de performanțe, dar și de faptul că au descoperit problemele cu care s-au confruntat în această săptămână în teste, nu în cadrul primului Grand Prix, unul dintre liderii echipei nu s-a abținut din a fi nostalgic la modul în care motorul Honda, cu care până anul trecut erau echipate monoposturile McLaren, merge ca uns la Toro Rosso.

Față de cele 355 de tururi, dintre care multe cu timpi de coada clasamentului pe care McLaren-Renault le-au realizat până miercuri, Toro Rosso-Honda a reușit un total de 497 de tururi, fapt ce a stârnit și reacția neașteptată a lui Zak Brown, director executiv al echipei McLaren.

“Cred că fac o treabă ieșită din comun. Sunt multe comparații între noi și ei, cum e și normal, dar noi ne vedem de programul nostru și știm că vom avea un sezon bun. Știm că Toro Rosso și Honda sunt foarte buni, era doar o chestiune de timp până să facă vâlvă pe grilă”, a declarat Brown.


Conținutul website-ului www.pitstops.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea pe alte siteuri conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea PitStops. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa contact@pitstops.ro.
Share-uirea pe social media (Facebook, Twitter, LinkedIn) în grupuri, pe contul personal sau pe pagini este acceptata si nu este nevoie de un acord prealabil.

You may also like

By