Competițiile de circuit în prim-plan la gala ACR

Automobil Clubul Român și-a premiat campionii din competițiile auto desfășurate în 2017, mulți dintre cei ce și-au primit distincțiile fiind reprezentanți notabili ai României și în afara granițelor.

Al treilea sezon de turisme în țara noastră și al doilea de anduranță s-au încheiat cu titluri la general pentru piloții Willi Motorsport. Fabrizio Broggi s-a impus la sprint, devenind primul campion din afara țării în această disciplină, după ce Eduard și Bianca Anton au cucerit titlurile în 2015, respectiv 2016. Italianul a triumfat și în Romanian Endurance Series 2017, împreună cu coechipierii săi, Sergiu Nicolae și Ștefan Unchiașu. Cei trei au concurat sub bannerul Endurance Team Romania, structura care a făcut anul trecut și primii pași pe plan internațional, odată cu participările în 24h Series, în cele 12 ore de la Mugello și Monza, iar mai apoi în întrecerea de 24 de ore de pe Circuit de Barcelona-Catalunya.

Frații Anton au ieșit învingători în ierarhia clasei A1 (sub 1600cmc) din RES la bordul unui Volkswagen Lupo, în timp ce la turisme Eduard Anton l-a secondat pe Fabrizio Broggi atât la general, cât și în cadrul cupei Lupo în care podiumul a fost completat de juniorul Andrei Carcea. Cealaltă categorie monomarcă, destinată Daciilor Logan, a fost ajudecată de Andrei Tomescu (JMS), înaintea lui Răzvan Velicu și Viorel Ivan. Campionii anduranței din 2016, ToMa Racing, s-au clasat pe poziția a treia la finele sezonului recent încheiat.

Turismele și anduranța au dovedit încă o dată că sunt categoriile potrivite în România pentru a face tranziția firească din karting, iar 2018 deschide noi perspective odată cu iminenta inaugurare a celui de-al doilea circuit de viteză din țara noastră la Târgu Mureș. Mai mult, în intersezon au venit vești interesante din partea concurenților, mașini tot mai puternice și de ultimă generație fiind gata de start. Endurance Team Romania a trecut la o Ginetta G55 GT4 evoluție 2017, iar clubul Willi Motorsport va asigura promovarea din karting pentru încă un tânăr de perspectivă, la bordul unui model de categorie GT5, produs tot de uzina britanică Ginetta. Mai mult, se vehiculează ideea unui prim model de clasă GT3 pe circuitele românești în 2018, iar interesul din țările vecine e tot mai mare.

Pentru moment, redacția Pitstops ține să felicite promoția care s-a evidențiat în 2017!

Romanian Endurance Series

General Echipe
1. Endurance Team Romania (Sergiu Nicolae, Ștefan Unchiașu, Fabrizio Broggi)
2. Willi – BADI (Bianca Anton, Eduard Anton)
3. Toma Racing (Mihai Tomescu, Cristian Mangri)
Clasa A1
1. Willi –BADI (Bianca Anton , Eduard Anton)
2. Ivan Motorsport 2 (Viorel Ivan, Răzvan Velicu)
3. Exelixis Motorsport 2 (Sorin Popescu, Andrei Ghețu)

Campionatul de Viteză pe Circuit (Turisme)

Grupa H1
1.Fabrizio Broggi
2.Eduard Anton
3.Andrei Carcea

Cupa Lupo
1.Fabrizio Broggi
2.Eduard Anton
3.Andrei Carcea

Cupa Logan
1. Andrei Tomescu
2. Razvan Velicu
3. Viorel Ivan

Premii speciale – piloți si copiloți participanți in competiții internaționale

Eduard Anton și Răzvan Umbrărescu / GT4 European Series Northern Cup 2017
Alexandru Filip și Bogdan Iancu / ERC 2017 ,TER 2017
Sergiu Nicolae, Ștefan Unchiașu și Fabrizio Broggi / Hankook 24h Series 2017

Lista completă a laureaților Galei ACR este disponibilă aici.


Conținutul website-ului www.pitstops.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea pe alte siteuri conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea PitStops. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa contact@pitstops.ro.
Share-uirea pe social media (Facebook, Twitter, LinkedIn) în grupuri, pe contul personal sau pe pagini este acceptata si nu este nevoie de un acord prealabil.

You may also like

By