Tatiana Calderon și mai cine? Testerii și rezervele echipelor de Formula 1 în sezonul 2018.

ÎN MARELE CIRC, LUCRURILE MERG DE OBICEI CA PE ROATE, ÎNSĂ CÂND SE ÎNTÂMPLĂ CÂTE UN ACCIDENT, TOTUL SE DĂ PESTE CAP. ATUNCI ÎNTRĂ ÎN SCENĂ PILOȚII DE REZERVĂ, FIECARE ECHIPĂ AVÂND CEL PUȚIN CÂTE UN PILOT ÎN PLUS FAȚĂ DE CEI DOI DE PE GRILA DE START. MULTE DINTRE ECHIPE AU DE ASEMENEA O ARMATĂ DE ASPIRANȚI, CARE NU CAUTĂ ALTCEVA DECÂT GLORIA DE PE CIRCUIT.

Mercedes

Chiar dacă cei de la Mercedes îl au sub aripă pe Esteban Ocon, care pilotează în acest sezon pentru Force India și care se zvonește că va pilota la echipa cu motorizare germană dacă va continua să evolueze la fel de bine pe toată durata sezonului, piloții de rezervă sunt Pascal Wehrlein și George Russell. Pascal a concurat pentru Manor și Sauber în trecut, însă fără prea mult succes, acum fiind pilot în DTM pe lângă poziția de tester la Mercedes. George Russel are 20 de ani și a câștigat titlul la GP3 anul trecut, concurând în Formula 2 în 2018 pentru ART.

Ferrari

Foto: LAM/Motorsport.com

Din nou, pilot de teste și rezerva celor de la Ferrari este Antonio Giovinazzi, locul doi în GP2 acum doi ani și fost pilot Sauber. Alături de italian este și Daniil Kvyat, rusul care a pilotat pentru Red Bull și Toro Rosso. 

Red Bull

Sebastien Buemi rămâne pilotul de teste pentru Red Bull. Fostul pilot al Toro Rosso este acum un combatant de top în Fromula E, urmând să lucreze pe simulator sub supravegherea lui Dan Ticktum, membru al echipei de juniori.

Force India

Pentru echipa Force India, Nicholas Latifi a fost ales ca pilot de teste și de rezervă, urmând să participe în unele teste dinaintea curselor din Marele Circ, ratând testele de pre-sezon din cauza unei infecții grave. Lafiti a testat modelul RS17 al celor de la Renault în 2017 și continuă să evolueze în Formula 2 pentru echipa DAMS.

Williams

De departe cel mai bun pilot de teste și de rezervă din Formula 1 este Robert Kubica, care va participa la 3 FP-uri în 2018 pentru Williams. De asemenea, Oliver Rowland, al treilea în Formula 2 anul trecut, urmând să lucreze pe simulator, dar și pe modelul FW41 în timpul sezonului.

Renault

Membrul cel mai de seamă al academiei formației franceze, Jack Aitken, este rezerva celor de la Renault, fiind pilot de Formula 2 la ART în 2018. Pilot de dezvoltare este Artem Markelov, locul 2 în Formula 2 în 2017, care va testa atât mașina nouă, cât și pe cea veche din când în când, pentru îmbunătățiri.

Haas

Formația de testeri Haas este compusă din Santino Ferrucci și Arjun Maini, care sunt la echipă din 2016. Ferrucci a testat ambele modele VF-16 și VF-17 în ultimii ani, americanul urmând să concureze în Formula 2 la Trident.

McLaren

Campion Formula 3, Lando Norris, în vârstă de doar 18 ani, l-a înlocuit pe Jenson Button ca pilot de rezervă pentru McLaren și va concura dacă Alonso sau Vandoorne nu vor putea ieși pe pistă. Norris are experiență în teste F1, urmând să concureze în 2018 pentru formația Carlin în Formula 2. Un alt atu al formației este Oliver Turvey, care va lucra și la supercar-urile și monopostul Formula E McLaren.

Sauber

Știrea care a ocupat primele pagini ale publicațiilor de motorsport în pre-sezon a fost despre pilotul de teste Sauber, Tatiana Calderon. Tânăra din Columbia va lucra pe simulator și va fi antrenată la mai multe weekend-uri de cursă, pe lângă munca pe care o va depune în GP3, acolo unde activează pentru Jenzer Motorsport.

Singurii care nu au anunțat până acum care le sunt piloții de teste sunt cei de la Toro Rosso.


Conținutul website-ului www.pitstops.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea pe alte siteuri conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea PitStops. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa contact@pitstops.ro.
Share-uirea pe social media (Facebook, Twitter, LinkedIn) în grupuri, pe contul personal sau pe pagini este acceptata si nu este nevoie de un acord prealabil.

You may also like