Bottas, cel mai rapid în urma testelor de la Barcelona

În a doua și ultima zi de teste de la Barcelona, pilotul Mercedes Valtteri Bottas a fost cel mai rapid într-o zi extrem de plină pentru echipă. Antonio Giovinazzi a fost al doilea cel mai rapid, la bordul monopostului Ferrari, reușind un total de 148 de tururi și fiind astfel numit cel mai activ pilot al zilei.

În timp ce pilotul Mercedes a reușit cel mai bun timp cu gume soft, Giovinazzi a încălțat gume hyper soft, ca și cele pe care piloții le vor folosi la Monaco. Pe gume soft a concurat și Lando Norris de la McLaren, al treilea cel mai rapid om al testelor.

“A fost o zi obositoare. Am făcut multe tururi, dar chiar mi-a făcut plăcere. Nu am mai participat la un test oficial din Abu Dhabi de anul trecut. Am avut un program interesant, cu nenumărate chestii de testat și pneuri de uzat. Testul a fost unul productiv și am reușit să adunăm destule date pentru a le corela cu cele de pe simulator. Când ești la bordul unui monopost Ferrari e tot timpul un privilegiu și te simți grozav”, a declarat Giovinazzi.

La Haas, Kevin Magnussen a schimbat cu Grosjean, în timp ce Force India a testat cu ambele monoposturi într-o singură zi. Pilotul de teste Nikita Mazepin a întâmpinat o problemă la sistemul hidraulic al mașinii, însă monopostul a fost reparat înainte de prânz, fapt ce a dus la un total respectabil de 112 tururi pentru Force India. Nicolas Latifi și Stoffel Vandoorne au testat în special gumele Pirelli.

Charles Leclerc, care a terminat în puncte Marele Premiu al Spaniei, a testat pentru Sauber și a reușit al șaptelea timp, fiind cu trei zecimi de secundă în fața lui Robert Kubica. Pilotul a dovedit că este gata să concureze în următoarele curse, reușind să termine 123 de tururi fără probleme. Toro Rosso au mers pe mâna lui Sean Gelael, care a terminat 83 de tururi înainte să predea ștafeta lui Pierre Gasly.

“Din cauză numărului de tururi limitate pe care le-am putut face, Sean a ieșit pe circuit de dimineață și a dus la bun sfârșit o serie de teste importante. Am avut de testat partea aerodinamică, răcirea, pneurile și mai multe setup-uri mecanice. Am testat tot ce era de testat, pentru a încerca să înțelegem cât mai bine mașina și am reușit să găsim câteva lucru importante, pre care le vom analiza și dezvolta” – Jonathan Eddolls, inginer de cursă la Toro Rosso.


Conținutul website-ului www.pitstops.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea pe alte siteuri conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea PitStops. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa contact@pitstops.ro.
Share-uirea pe social media (Facebook, Twitter, LinkedIn) în grupuri, pe contul personal sau pe pagini este acceptata si nu este nevoie de un acord prealabil.

By