GT4 Sprint Cup Europe: Răzvan Umbrărescu încheie anul cu un efort individual

Ultima reuniune europeană organizată de SRO pentru modelele de clasă GT4 este o competiție de sine stătătoare, iar Răzvan Umbrărescu a fost printre primii piloți confirmați la această sărbătoare ce va avea loc în cadrul finalei DTM de la Hockenheim.

La finele unui sezon european în care uzine precum Audi, Mercedes și BMW au intrat în arena GT4 și grilele seriilor de top nu au numărat niciodată mai puțin de 40 de mașini, Stephane Ratel nu s-a culcat pe o ureche și a venit cu noi și noi inițiative. Astfel, la patru săptămâni după completarea GT4 European Series, concurenții revin în Germania pentru Sprint Cup Europe într-o ambianță cum nu se poate mai potrivită. La Hockenheim, cel de-al 30-lea sezon din istoria DTM se va încheia cu titlul disputat de foștii campioni Paul di Resta, Gary Paffett și Rene Rast, iar Formula 3 europeană este la un pas de încoronarea lui Mick Schumacher, fiul septuplului campion mondial de Formula 1. Totodată, va fi ultima prezență a Mercedes-Benz în DTM, în timp ce Formula 3 va suferi și ea o transformare importantă în această iarnă, odată cu fuziunea cu seria GP3 și mutarea în weekendurile de Grand Prix. Toate aceste motive vor face ca imensul complex motorizat de la Hockenheim să fie neîncăpător, iar piloții din GT4 Sprint Cup Europe să aibă parte de o audiență cum n-au avut niciodată în cadrul etapelor comune cu Blancpain Sprint Series.

Răzvan Umbrărescu își încheie astfel al doilea an de colaborare cu echipa germană RN Vision STS, după o campanie europeană în care a adus la Misano prima victorie în campionat pentru BMW M4 GT4 și a mai urcat de alte trei ori pe podium în Silver Cup, clasându-se în final pe poziția a șaptea. Românul se va afla într-o situație inedită, căci partenerul său din acești doi ani, Gabriele Piana, îi va fi de această dată adversar pe altă mașină înscrisă de echipă. Al treilea titular este juniorul BMW Motorsport Nico Menzel. Tot cu modele bavareze vor concura și cei de la MDM Motorsport, Allied Racing va aduce pe grilă modele Porsche Cayman, iar Mercedes va fi reprezentată de Schutz Motorsport și de… HTP!

Din nefericire, SRO a planificat această cursă tocmai în weekendul în care populara serie franceză FFSA GT își dispută finala la Paul Ricard, după un an în care etapele din sezonul regulat nu s-au suprapus niciodată. Așadar, nu e de mirare că echipele angrenate în ambele serii vor absenta de la Hockenheim (CMR Alpine, 3Y Technologies etc.). Totuși, surprinde absența campionilor europeni din acest an, Phoenix Racing (Audi) și dintre toate mașinile britanice doar italienii de la Nova Race vin cu Ginetta lor, care nu a fost văzută anul acesta decât în întreceri de anduranță.

Pentru Umbrărescu este așadar capăt de drum după doi ani la nivelul GT4, el fiind deja concentrat în cea de-a doua jumătate a anului pe evoluții cu modele de categorii superioare. Pe Lamborghini Super Trofeo a evoluat în cursa de 24 de ore de la Portimao și în etapa europeană a cupei monomarcă de pe Nurburgring și tot pe GP-Strecke a avut loc și primul său test cu o mașină de clasă GT3, Mercedes-ul Black Falcon văzut în Blancpain GT Series.

Cursa 1: Sâmbătă de la 16:25
Cursa 2: Duminică de la 17:25

Credit foto: Gabi Tomescu


Conținutul website-ului www.pitstops.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea pe alte siteuri conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea PitStops. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa contact@pitstops.ro.
Share-uirea pe social media (Facebook, Twitter, LinkedIn) în grupuri, pe contul personal sau pe pagini este acceptata si nu este nevoie de un acord prealabil.

You may also like

By