MP al Spaniei a venit cu noi update-uri

MP al Spaniei a venit cu noi update-uri

Perioada de 3 săptămâni cuprinsă între MP al Chinei si MP al Spaniei a fost perfectă pentru ca echipele din Marele Circ să aducă îmbunătățiri monoposturilor. Astfel, Mercedes AMG a mizat pe aerodinamică, aducând ca element de noutate aripioare deflectoare montate pe interiorul și exteriorul endplate-urilor aripii față. De asemenea, au fost modificate gurile de admisie de aer pentru radiatoare, precum și profilul geometric. Evacuarea a fost redesenată, la fel ca și elementele de caroserie din partea posterioară a monopostului, în special în zona suspensiei.

Echipa Infiniti Red Bull Racing  nu a adus foarte multe schimbări în privința design-ului exterior, remarcându-se doar fantele de suprapresiune dispuse acum în fața flaps-ului DRS. Un update foarte important a fost îmbunătățirea comunicației între partea electrică și cea termică a power-unit-ului, lucru evident în urma sesiunii de calificări.

Scuderia Ferrari a fost poate cea mai „generoasă” în privința modificărilor aduse. Astfel, au fost aduse update-uri aripii față, dar și capotei motorului, care a fost redesenată. Fantele de suprapresiune au fost reduse ca număr, dispunerea fiind aceeași ca la Red Bull, înaintea flaps-ului DRS. Un alt element de noutate, tot la capitolul aerodinamică, este montarea unui „monkey-seat” deasupra țevii de eșapament. Ferrari a beneficiat și de un nou upgrade de software pentru această cursă.

Pentru toate modificările efectuate de cele 11 echipe click aici.

Sursă imagine: FLICKR/antarc