Strakka Racing, modificări aduse mașinii înaintea debutului

Strakka Racing, modificări aduse mașinii înaintea debutului

În mai, în timp ce echipa Strakka Racing testa noul S103 pe circuitul Spa-Francorchamps din Belgia, singurul șasiu a fost lovit serios pe când Danny Watts era la volan. Acesta a fost compromis, și odată cu el, și-a anunțat retragerea și echipa Strakka dintre participanții cursei de la Le Mans. De atunci, echipa a lucrat alături de Dome pentru a remedia problemele ce au dus la accident, după cum confirmă Dan Walmsley, cel ce s-a întors în postura de team principal al Strakka Racing.

Walmsley a explicat că modificarea geometriei suspensiei spate a fost necesară, căci în urma testelor efectuate cu geometria originală echipa a constat că le este greu să controleze suprafața de contact a pneurilor spate atât de precis pe cât și-ar dori.

Modificările aduse părții posterioare a noului prototip de clasă LMP2 au dus la apariția unei alte necesități: producerea unui nou suport pentru cutia de viteze. Acest proces de durată a fost cel ce a decalat programul de teste ai echipei britanice, împiedicându-i pe aceștia să mai testeze pe pistă din mai.

Walmsley a încheiat totuși pozitiv, spunând că este încrezător în șansele mașinii de a debuta la următoarea etapă a WEC, cea de la Austin, Texas, din septembrie. Cum ultimele modificări sunt aproape finalizate, echipa se pregătește să revină pe circuit începând de săptămâna viitoare. Chiar și așa, mașina nu va fi transportată în Statele Unite odată cu restul echipajelor, Strakka urmând să o trimită la o dată ulterioară după finalizarea tuturor pregătirilor. Dome S103 va fi disponibil pentru echipele private interesate începând cu 2015.

Sursă imagine: Strakka Racing