WEC: Jarvis în locul lui Kristensen

WEC: Jarvis în locul lui Kristensen

Miercuri, de la dineul de sfârșit de an organizat de Audi în Neckarsulm, ne-a venit unul dintre cele mai importante răspunsuri cu privire la sezonul viitor al Campionatului Mondial de Anduranță. Din momentul în care Tom Kristensen și-a anunțat retragerea toți s-au întrebat cine va fi ales de Audi să-i ia locul la bordul Audi-ului cu numărul 2, alături de Di Grassi și Duval. Răspunsul la întrebare este Oliver Jarvis.

Britanicul în vârstă de 30 de ani, care a debutat la bordul prototipului Audi R18 Quattro în 2012, a participat până acum doar la Le Mans ca parte a echipajului a mașinii #3 și, în plus, ori de câte ori Audi a decis să înscrie și a treia mașină într-o etapă de WEC, deobicei cea de la Spa. Sub numele lui Olly, care a participat și în Super GT în ultimii ani stau așezate o victorie la general în cursa de 12 ore de la Sebring și o victorie de clasă la Daytona. Acum, britanicului i s-a oferit șansa mult așteptată de a se lupta pentru titlul mondial și nu oricând, ci chiar în sezonul care are șansele să devină cel mai disputat din istoria recentă a competiției.

Jarvis însuși a lăsat un loc liber la bordul modelului R18 cu numărul 3, Audi alegând din pepiniera sa de piloți de GT-uri un înlocuitor: René Rast, unul dintre cei mai rapizi piloți în campionatele de GT3 din ultimii ani. După cum știm, adaptarea de la apăsare mai puțină la mai multă apăsare, precum este cea care survine după o trecere de la GT la LMP, este oarecum ușoară, dacă e să o comparăm cu procesul invers, astfel că nu ar fi motive pentru care Rast să nu își arate viteza între echipierii Albuquerque și Bonanomi cu care va face echipă atât la Spa, în mai, cât și la Le Mans.

Sursă imagine: Audi Sport