Luminiţa de la capătul tunelului?

Luminiţa de la capătul tunelului?

Pe data de 21 ianuarie era programată o licitaţie pentru monoposturile 2015 ale echipei Marussia. Astăzi, această licitaţie a fost anulată. Cuvântul cheie este anulată şi nu amânată.

John Booth, directorul echipei spune că este în tratative extrem de avansate cu un eventual partener, unul foarte serios şi credibil, iar administratorii care se ocupă de activele echipei (FRP Advisory) au confirmat anularea licitaţiei pentru a permite fostei conduceri să se ocupe de o eventuală preluare a echipei şi evident, de salvarea sa.

Întrebat de reporterii BBC cât de încrezător este în procesul de salvare al echipei, John Booth a spus că este „foarte încrezător”.

Dacă echipa va fi salvată iar investitorul reuşeşte să plătească toate datoriile echipei (care în octombrie 2014 – atunci când Marussia a declarat insolvenţa – se ridicau la 31 de milioane de dolari, dintre care mai mult de jumătate erau datorate motoristului Ferrari) şi în plus dispune de finanţele necesare deplasării de la Melbourne, atunci, este clar că Marussia va trebui să concureze cu monoposturile de anul trecut, întrucât echipa nu dispune de timpul necesar terminării monoposturilor 2015.

În noiembrie 2014, The Strategy Group a fost de acord ca atât Marussia cât şi Caterham să poată participa în sezonul 2015 cu monoposturile specificaţie 2014, dacă reuşesc să se salveze financiar. Iar dacă Booth reuşeşte miracolul, atunci monoposturile din 2014, care acum sunt undeva în Abu Dhabi, la păstrare într-un conatainer, vor fi foarte uşor de pregătit pentru Melbourne.

Rămâne de văzut. Parcă familia F1 nu ar fi completă fără Marussia sau Caterham.