F1 2016: Red Bull etalează noua cromatică

F1 2016: Red Bull etalează noua cromatică

Inedită prin faptul că e mată, constrânsă de divorțul cu Renault și în sinergie cu toate celelalte monoposturi Red Bull din 2005 încoace, noua schemă de culori e singurul subiect de discuție în urma evenimentului de la Londra.

N-a fost o lansare în adevăratul sens al cuvântului, de vreme ce niciun element constructiv inovator nu a fost prezent pe showcar-ul etalat. Camuflajul de iarna trecută s-a mutat de pe mașină pe combinezoanele celor doi piloți, ceea ce e puțin discutabil ca și stil, însă monopostul arată destul de bine cu noua vopsea mată.

Pe sidepod-uri a dispărut logo-ul Infiniti, de vreme ce orice asociere vizibilă cu Renault a încetat. Sigur, sub capotă se află în continuare un propulsor al uzinei de la Viry, însă acesta a fost rebotezat Tag Heuer. Producătorul elvețian de ceasuri a pus capăt asocierii de trei decenii cu McLaren, ce a început tot cu un motor redenumit, la mijlocul anilor 80. Atunci, era vorba de un agregat Porsche, cu care Niki Lauda și Alain Prost au dominat perioada 1984-1986.

Revenind la monopostul Red Bull, fostul sponsor de la Williams, AT&T, este mult mai vizibil pe aripa spate. Total continuă să-și afișeze logourile, de vreme ce va furniza lubrifianții în actuala stagiune.

Christian Horner, Daniel Ricciardo și Daniil Kvyat au fost modești în declarații, fiind convinși că începutul de sezon va fi dificil. Desigur, aparatul de PR al Red Bull a încercat să scoată latura pozitivă în față – nu contează că alte echipe le vor lua fața, important e că ar putea fi un boost pentru Toro Rosso. Echipa-soră va dispune în 2016 de motoare Ferrari teoretic superioare față de cele Renault folosite de către Red Bull.