Succes sub semnul Alfa-Romeo pentru Cătălin Ghigea la Brașov

Succes sub semnul Alfa-Romeo pentru Cătălin Ghigea la Brașov

Traseul de la Brașov care urcă spre Poiană este unul dintre cele mai populare din calendarul CNVC iar anul acesta, la poalele Tâmpei, Cătălin-Cedric Ghigea și a sa Alfetta GTV au mers mai bine ca niciodată.

Peste 90 de mașini înscrise în combinație cu arhicunoscutul drum care urcă spre Poiana Brașov s-au dovedit o asociere de succes și în 2017. Campionatul Național de Viteză în Coastă și-a început aici stagiunea la finele lunii trecute și, pe lângă zecile de turisme și GT-uri pe steroizi, și-au făcut loc și mai multe modele istorice. Alfa-Romeo Alfetta GTV a lui Cătălin-Cedric Ghigea a fost vedeta printre modelele trecute de prima tinerețe, pilotul bucureștean și a sa mașină preparată de Oldtimer Studio punând la respect destule construcții moderne.

Vremea de la Brașov a făcut ca alegerea pneurilor să fie dificilă
Vremea de la Brașov a făcut ca alegerea pneurilor să fie dificilă

Astfel, după cea mai bună evoluție din CNVC până în prezent, după cum singur recunoaște, Ghigea a fost al 40-lea în clasamentul general din peste 90 de participanți. Performanța i-a adus trofeul pentru cel mai bun timp în categoriile cumulate A3 și B3. În plus, rezultatul este cu atât mai valoros cu cât condițiile pe parcursul weekend-ului au fost fix pe dos față de ce și-ar dori un pilot. Mai precis, perioadele de averse s-au împletit într-o progresie imprevizibilă cu episoadele în care soarele strălucea pe cer.

În ciuda variabilelor meteorologice și a unei suspectate avarii la cutia de viteze, care s-a dovedit a fi mai mult o fantomă a problemelor din trecut, Alfetta s-a comportat exemplar pe urcări fiind apreciată de pe margine de mulțimea strânsă în fiecare punct de unde putea fi privită proba. Apreciem interesul acordat designului, care subliniază în mod natural caracterul acestei mașini. O veți putea revedea în următoarele etape de coastă, ca veritabil port-drapel al nișei automobilelor istorice în România, un sector ce se dezvoltă frumos în prezent sub atenția conjugată a Retromobil, ACR și FRAS.