Ferrari continuă parteneriatul istoric cu Philip Morris

Ferrari continuă parteneriatul istoric cu Philip Morris

FERRARI A ANUNȚAT PRELUNGIREA PARTENERIATULUI CU PHILIP MORRIS INTERNATIONAL PÂNĂ CEL PUȚIN ÎN 2021. PMI SPONSORIZEAZĂ SCUDERIA DE LA MIJLOCUL ANILOR 80, DAR MARCA “MARLBORO” NU MAI APARE PE MONOPOSTURI DIN 2008, ÎN URMA SCHIMBĂRII LEGISLAȚIEI PRIVIND PUBLICITATEA LA ȚIGĂRI.

Compania americană a anunțat că parteneriatul se va concentra exclusiv pe promovarea unei “lumi fără fum”, referindu-se aici la produse care încălzesc tutunul, renunțând la ardere. Arderea tutunului produce fum și marea majoritate a toxinelor asociate cu afecțiunile provocate de fumat.

[quote_box name=””]“Suntem deciși să utilizăm toate resursele pe care le avem la dispoziție, inclusiv activitățile noastre legate de motorsport, pentru a accelera avântul acestei schimbări revoluționare în beneficiul oamenilor care fumează, al sănătății publice și al societății în general. Apreciem foarte mult susținerea Scuderia Ferrari în această cauză.”[/quote_box]

Andre Calantzopoulos – CEO Philip Morris International

Cum exact susține Ferrari cauza nu a fost specificat, dar Philip Morris a anunțat că planul nu implică promovarea niciunui produs anume și că va oferi mai multe detalii în lunile următoare. Marlboro, poate cel mai cunoscut brand al PMI, a sponsorizat piloți Ferrari încă din 1973, dar a devenit unul dintre sponsorii echipei abia în 1984, în vremurile lui Michele Alboreto și Rene Arnoux.

Foto: www.formula1.ferrari.com

Marlboro a devenit sponsor titular în 1997, când echipa și-a schimbat numele oficial în Scuderia Ferrari Marlboro. Publicitatea la țigări a fost interzisă în Formula 1 în 2007, iar aprilie 2008 a fost ultima oară când monoposturile Ferrari au afișat textul Marlboro. Până în 2010, Ferrari și Philip Morris au experimentat cu diverse modele de coduri de bare, menite să sugereze sigla Marlboro.

Foto: www.formula1.ferrari.com

Fără a mai prezenta vreo siglă sau vreun text pe monoposturile sau combinezoanele Ferrari, Philip Morris International a rămas sponsor al echipei și după 2011. PMI încearcă să-și transforme imaginea și activitatea din producător de țigări în producător de produse fără fum, investind peste 4 miliarde de dolari în dezvoltarea acestor produse alternative. IQOS, un sistem tehnologic compus din încărcător, “stilou” și rezerve HEETS cu tutun, a fost lansat în 2014. Prezent și pe piața din România, acest produs nu produce nici fum, nici scrum, ci funcționează prin încălzirea tutunului până la o temperatură de cel mult 350 °C, pentru a crea un aerosol ce conține nicotină.