Formula 1 lansează F1 TV, un serviciu online începând de la 28 Ron / lună

Formula 1 lansează F1 TV, un serviciu online începând de la 28 Ron / lună

FORMULA 1, COMPETIȚIA CARE DĂ TONUL ÎN SPORTURILE CU MOTOR, SE PREGĂTEȘTE SĂ LANSEZE F1 TV ÎN PRIMELE ZILE ALE NOULUI CAMPIONAT DIN 2018. ACESTA ESTE UN MOD INOVATIV PRIN CARE FANII POT URMĂRI ȘI SE POT BUCURA DE EXPERIENȚA UNEI CURSE DE GRAND PRIX.

F1 TV va fi o platformă “over the top” (direct la utilizator) a Formulei 1, marcând cea mai mare investiție a sportului motorizat în era digitală până la această dată. Fanii F1 vor putea urmări cursele fără publicitate și cu comentarii în mai multe limbi atât de circulatie internațională cât și locală. Mai mult, serviciul va însemna și că utilizatorii vor putea alege efectiv de pe monopostul cărui pilot dintre cei 20 ai Marelui Circ să urmărească o cursă anume, fanii putând să schimbe între cele 20 de camere cu doar un simplu click.

F1 TV Pro, varianta premium a serviciului va dispune de funcții unice, care nu vor fi disponibile pe nicio altă platformă de redare, cum ar fi personalizarea pe mai multe niveluri a transmisiunilor. Abonații vor putea să aleagă ce să vadă și cum și când să acceseze conținutul disponibil. Totul, de la antrenamente, la calificări, la curse va fi disponibil în direct, precum și conferințele de presă, dar și interviuri dinainte și de după cursă.

Pe lângă Formula 1, abonații vor putea urmări curse din Formula 2, GP3 și Porsche Supercup, dar și din alte competiții. În timpul sezonului 2018, F1 TV va fi lansat în patru limbi diferite, engleză, franceză, germană și spaniolă și va apărea în peste 20 de piețe la lansare, inclusiv Germania, Franța, SUA, Mexic, Belgia, Austria, Ungaria și mare parte din America Latină. Inițial accesul va fi asigurat prin terminale desktop sau laptop, dar și prin aplicații mobile și de tip Apple TV sau Chromecast, pe care fanii le pot descărca din magazinele de aplicații.

La capitolul prețuri, abonamentele vor costa între 8 și 12 dolari / lună, prețurile scăzând dacă veți cumpăra un abonament anual. Va exista și un serviciu mai ieftin, F1 TV Access, care va permite doar acces la comentarii radio și date în timp real din curse, dar fără acces la conținut video în direct.

“Cu lansarea F1 TV, începem călătoria spre a reinventa prezența noastră digitală. Abonamentele F1 TV sunt dedicate celor mai înfocați fani ai Formulei 1, și credem cu tărie că, deși vom aduce fani noi în jurul sportului prin acest pas, trebuie să rămânem axați pe a livra experiențe și produse dedicate fanilor înrăiți ai F1”, a declarat Frank Arthofer, Director Departament Digital&New Business la Formula 1.

“Formula 1 este primul sport global care să adopte o asemenea strategie mobilă, și suntem bucuroși să fim parte din noua eră digitală. O singură platformă video globală, cu mai multe transmisiuni în direct și sute de ore de faze de neratat, care să dea fanilor puterea să își creeze conținutul lor unic favorit. E o metodă de a ține fanii înrăiți aproape și de a atrage noi fani în lumea Formulei 1”, este de părere Mehul Kapadia, Managing Director la Tata Communications’ F1 Business.

Serviciul nu a fost deocamdată confirmat pentru România. Rămâi pe Pitstops.ro pentru detalii!