Problema depășirilor de la Melbourne, luată în serios de către organizatori

Problema depășirilor de la Melbourne, luată în serios de către organizatori

DOAR 5 DEPĂȘIRI ÎN 58 DE TURURI, ATÂT AU PUTUT PILOȚII DE FORMULA 1 SĂ REALIZEZE ÎN PRIMA CURSĂ DIN SEZONUL 2018 PE CIRCUITUL DE LA MELBOURNE, AUSTRALIA. PROBLEMA DEPĂȘIRILOR A FOST LUATĂ ÎN SERIOS DE CĂTRE ORGANIZATORI, CARE CAUTĂ ACUM SOLUȚII PENTRU ANUL 2019.

Organizatorii cursei de la Melbourne au recunoscut că sunt deschiși la sugestii ca să îmbunătățească circuitul și să ofere mai mult spectacol în timpul cursei australiene. Prin natura circuitului, care se află într-un parc public din marele oraș australian, schimbarea configurației acestuia este extrem de limitată. 

“Din punct de vedere geografic, este foarte greu să schimbăm ceva în jurul lacului și a multitudinii de terenuri de sport din jurul pistei. Cred că în principiu, circuitul va rămâne așa cum este. Suntem totuși deschiși la orice propuneri și lucrăm cu FIA și cu Formula 1, iar dacă sunt idei bune, vom încerca pe cât posibil să le punem în practică” – Andrew Westacott, șeful Australian Grand Prix.

Westacott a comentat și despre posibilitatea de a face modificări la virajul 11/12.

“Am discutat și despre acel viraj, dar nu am putut face mare lucru până acum. Am înțeles că a fost și un comentariu mai puțin ortodox a lui Christian Horner despre asta, însă acum ne axăm pe a-i felicita pe cei care au dat tot ce au avut mai bun pentru a pregăti un eveniment de succes”, a mai precizat organizatorul.

Max Verstappen a explicat că depășirile sunt aproape imposibile pe circuit, fapt ce a făcut din prima cursă a anului un spectacol “de neurmărit”, pilotul afirmând că el ar fi stins televizorul dacă ar fi trebuit să o urmărească. Chiar și așa, Fox Sports a precizat că Grand Prix-ul de la Melbourne a fost cea mai vizionată cursă din toate timpurile pe Foxtel, cel mai mare serviciu de pay-per-view din Australia, având în medie o audiență de 304.000 de telespectatori pe minut, cu 36% mai mult ca în 2017.

“E un rezultat de excepție pentru noi și pentru Formula 1. Știam din start că transmisiunea fără reclame a calificărilor și a cursei va fi de succes, și e clar acum că fanilor le-a plăcut la maximum această nouă metodă de transmitere a competiției. Sezonul e doar la început, așa că ne așteptăm la creșteri și mai mari în viitor” – Steve Crawley, Fox Sports.