Rich Energy Racing? Re-apar informațiile legate de vânzarea Force India.

Rich Energy Racing? Re-apar informațiile legate de vânzarea Force India.

Echipa de Formula 1 Force India urmează să fie vândută în următoarele câteva săptămâni sau cel puțin asta susțin tot mai multe informații apărute în ultima vreme. Conform acestora, un producător de băuturi energizante din Anglia a încheiat deja un acord cu șefii echipei.

William Storey, CEO la Rich Energy, a ajuns la un acord cu Vijay Mallya și Subrata Roy pentru cumpărarea echipei, contra unei sume confidențiale. Force India a terminat pe locul al patrulea în 2017 în clasamentul constructorilor, fiind renumiți pentru abilitatea de a reuși performanțe remarcabile cu un buget redus.

Roy și Mallya au încercat de ceva timp să vândă echipa, deoarece au nevoie de lichidități pentru problemele de natură legală și financiară ale echipei. Un angajat al formației a vorbit cu presa în februarie, dezvăluind că bonusurile promise de echipă nu ar fi fost plătite. Probleme financiare ale echipei au fost mereu în centrul atenției de-a lungul anilor.

Roy, șeful conglomeratului indian Sahara, a fost reținut pentru doi ani din cauza problemelor litigioase, în timp ce Mallya se confruntă la rândul său cu o criză la Kingfisher, o companie aeriană și în același timp producătoare de bere, motiv pentru care ar putea fi extrădat din Anglia în India.

Storey, prezent la Marele Premiu al Principatului Monaco, acolo unde Rich Energy se bucură de o colaborare profitabilă cu cea mai selectă cursă din calendar, a refuzat să facă vreun comentariu legat de înțelegerea făcută cu cei doi magnați indieni.

“Înțelegerea e finalizată, mai trebuie făcute doar documentele. E o investiție mare. Ne-a luat ceva timp să ajungem la un acord, dar acum e ireversibil” – William Storey.

Odată cu achiziționarea echipei de către patronul Rich Energy, se vehiculează o schimbare a numelui acesteia, care să scoată cât mai bine în evidență brandul condus de Storey. Publicațiile engleze titrează că numele noii echipe va fi “Rich Energy Racing”, numele fiind deja înregistrat anul trecut la Companies House UK, agenția guvernamentală din Marea Britanie care se ocupă cu înregistrarea de companii noi.

“Formula 1 e mediul ideal pentru extinderea internațională a brandului nostru, iar sportul cu motor în general e exact ceea ce ne trebuie din punct de vedere al marketing-ului. Ca și platformă, e cea mai dezvoltată în materie de sporturi cu motor și e clar că vrem să fim acolo. Să ne întrecem cu Red Bull în Formula 1 va crea un fir narativ perfect pentru ceea ce vrem să facem cu brandul”, a mai declarat Storey.

Cel mai probabil schimbarea de nume și de înfățișare a mașinii nu vor avea loc imediat, din cauza contractelor de sponsorizări actuale. Totodată, echipele nu își pot schimba numele în mijlocul sezonului competițional.