Şeful de la Ferrari, dezamăgit că echipele nu vor revenirea la pneurile Pirelli din 2018

Şeful celor de la Ferrari, Mattia Binotto, este dezamăgit că rivalii din Formula 1 nu doresc revenirea în “Marele Circ” a pneurilor Pirelli din 2018.

Binotto e convins că în acest mod am  avea mai multe curse în acest an ca Grand Prix-ul Austriei.

Pilotul Scuderiei italiene, Charles Leclerc, a ratat prima prima victorie a sezonului pentru Ferrari după ce a fost depăşit de Max Verstappen în ultimele tururi ale cursei de la Spielberg.

La începutul weekend-ului, Binotto a făcut lobby ca Pirelli să renunțe la anvelopele mai subțiri din 2019 și să se întoarcă la specificațiile de anul trecut, deoarece prea multe echipe, inclusiv Ferrari, nu au reuşit să se acomodeze cu noile pneuri.

“Cred că am pierdut o mare oportunitate în ceea ce privește decizia privind pneurile. Cred că ar fi trebuit să facem ceva. Uneori discutăm foarte mult și nu acționăm, așa că sunt foarte dezamăgit că nu am reuşit să schimbăm specificațiile anvelopelor pentru restul sezonului. Asta ar fi putut fi o mare oportunitate de a echilibra lucrurile în acest sezon”, a spus Binotto.

Şi Red Bull ar fi vrut schimbarea pneurilor

Şeful celor de la Red Bull Racing, Christian Horner, care a susținut şi el o revenire la pneurile din 2018 în acest sezon, nu crede că Marele Premiu al Austriei, câştigat de Max Verstappen, a dovedit că oferta de a schimba anvelopele a fost greșită.

“Cred că există încă probleme. Trebuie să analizezi mai multe curse pentru asta, dar a fost un vot în acest sens și este clar unde ne aflăm”, a spus Horner.

Team-principalul celor de la McLaren, Andreas Seidl, crede că situația trebuie pur și simplu acceptată.

“Regulile pe care le avem sunt rezultatul șefilor de echipă și al piloţilor care cer aceste reguli, de aceea cred că trebuie să acceptăm că avem acum aceste reguli”, a spus Seidl.

Mercedes conduce detaşat clasamentul constructorilor din 2019, cu 363 de puncte. Ferrari e pe 2, cu 228 de puncte, iar Red Bull e a treia, cu 169 de puncte.