Piesele de recondiționare sunt sistemele de iluminat ale viitorului, fiind la vânzare încă de astăzi. Philips tocmai și-a extins oferta adăugând piese echivalente de tipul H1, H11 și HIR2 de a doua generație.

Becurile cu halogen reprezintă tipul de sistem de iluminat auto care predomină în mod invariabil, inclusiv în modelele nou produse. Cele mai populare tipuri sunt H4 și H7, parametrii lor de iluminat fiind perfecționați în mod constant. Totuși, producătorii lor se apropie de pragul tehnologic al acestor produse. Printre altele, becurile cu halogen H18 și H19, pe care Philips le oferă pentru prima instalare, sunt soluții noi.

Merită să întrebăm ce urmează?
„Pe parcursul ultimelor decenii, au avut loc schimbări din ce în ce mai rapide în ceea ce privește motorizarea. Autoturismele contemporane se caracterizează printr-o
performanță tot mai bună și, în plus, numărul lor pe șosele crește în mod sistematic. Imaginea este completată de un parc auto semnificativ format din vehicule mai vechi care circulă în continuare pe șosele și care vor continua să fie utilizate timp de mulți ani. Astfel, există o nevoie urgentă de a le dota cu soluții moderne, compensând diferența de vârstă, soluții care să poată fi montate cu ușurință în locul pieselor originale. Piesele de recondiționare reprezintă una dintre aceste idei de iluminat”, afirmă Wioletta Pasionek, manager de marketing pentru Europa Centrală în cadrul companiei Lumileds din Polonia, producător și distribuitor de sisteme auto de iluminat Philips.

Siguranța pe șosea se bazează pe eficiența sistemului de iluminat al vehiculului. Totuși. parametrii lor de performanță sunt la fel de importanți. Soluțiile noi, al căror număr este în creștere, nu au apărut fără motiv, cum ar fi lămpile cu xenon brevetate de Philips în anii ’90 sau diodele LED în vogă în prezent. De fapt, piesele de recondiționare au fost construite pe baza lor și pot fi montate direct în soclul lămpilor echipate cu becuri cu halogen.

Philips a oferit o astfel de sursă de lumină timp de mai mulți ani. A doua generație a fost prezentată cu ocazia ediției de anul trecut a Târgului Automechanika de la Frankfurt. Acum, gama de piese de recondiționare H4 și H7 include, în plus, următoarele tipuri: H1, H11 și HIR2.
Acestea sunt destinate farurilor principale și farurilor de ceață.

Piesele de recondiționare Philips se deosebesc printr-o lumină albă rece cu o temperatură a culorii de 5.800 K. În același timp, sunt cu până la 250 % mai strălucitoare în comparație cu cerința minimă impusă de prevederile aplicabile becurilor cu halogen. Efectul de orbire a fost eliminat datorită utilizării tehnologiei Philips unice SafeBeam. Durata lor de viață a fost stabilită la 12 ani de exploatare.

Un astfel de sistem de iluminat eficient generează temperaturi înalte care pot deteriora diodele LED, pot scurta durata de viață a lămpilor sau pot avea un impact negativ și asupra culorii luminii emise. Totuși, utilizarea pieselor de recondiționare Philips nu necesită aplicarea de soluții suplimentare în această privință. Fiecare dintre acestea a fost integrată cu sistemul de răcire pasiv AirFlux și cu cel activ AirCool. În modelele de autoturisme echipate cu sistem de semnalizare a becurilor arse este posibil să fie necesară utilizarea de adaptoare Philips CANbus suplimentare.

Catalogul Philips include, de asemenea, un set complet de piese de recondiționare pentru sistemul de iluminat auxiliar și pentru farurile spate. În conformitate cu prevederile actuale privind aprobarea tipului, acestea nu pot fi utilizate pentru iluminatul vehiculelor care circulă pe drumuri publice. Alta este situația în ceea ce privește iluminatul interiorului cabinei – aici puteți înlocui chiar și acum becurile tradiționale cu piese de recondiționare, fără niciun obstacol. Este o modalitate eficientă de a introduce noul în interiorul autoturismului.