M.P. Aniversar F1 70 de ani: Mercedes AMG favorită absolută

Lewis Hamilton a fost din nou cel mai rapid pilot pe pista de casă. Britanicul este în cea mai bună poziție să obțină un nou pole position. Timpul său – 1m26.621s – a fost cu 163 de miimi mai bun decât al coechipierului, care, la fel ca ieri i-a ținut companie britanicului pe prima linie.

Lando Norris a fost al treilea. După cum am scris și ieri, monopostul McLaren se simte mai bine pe vreme ceva mai răcoroasă. Puțin peste jumătate de secundă a fost întârzierea britanicului.

Nico Hulkenberg a fost al patrulea, performanță stabilită cu 7 minute înainte de finalul sesiunii. La 7 miimi de german a fost Lance Stroll. Monopostul roz nu a părut foarte bine echilibrat, atât Hulkenberg cât și Stroll având de furcă cu un spate instabil la ieșirea din viraje.

Charles Leclerc a fost al 6-lea la 7 zecimi de lider. 2 stint-uri pe pneurile cele mai moi și 1m27.328s a fost cel mai bun timp stabilit de monegasc.

Perechea Verstappen / Albon s-a clasat pe locurile 7, respectiv 8. Olandezul ar fi putut fi mult mai sus însă pe primul tur cu pneurile cele mai moi, după un record pe primul sector l-a întâlnit în Maggots & Beckets pe Lance Stroll si a pierdut șansa de a urca mai sus în clasament.

Esteban Ocon a fost al 9-lea pentru Renault pentru ca spaniolul Sainz de la McLaren să fie ultimul pilot în top 10. La fe ca ieri, perechea de la AlphaTauri s-a clasat pe locuri alăturate, dar de data asta Gasly a fost mai rapid decât Kvyat. 95 de miimi diferența dintre ei.

Cu un PU nou în spate, Sebastian Vettel nu a reușit o clasare mai sus de locul 13. Aproape 1.2s întârziere de lider. Daniel Ricciardp a fost al 14-lea pentru Renault, deși, australianul asemeni lui Verstappen a fost încomodat pe turul rapid. Vinovatul: Lando Norris.

Romain Grosjean a adus primul Haas pe locul 15. Debutantul Latifi a fost pentru prima oară mai rapid decât George Russell într-o sesiune oficială. Puțin peste 2 zecimi i-a despărțit pe piloții Williams. Giovinazzi și Raikkonen ocupă locurile 18 și 19 pentru ca danezul Kevin Magnussen să stingă lumina.

O sesiune care ne-a arătat că pneul soft nu este ceea ce trebuie în acest week-end. Graining-ul apare de la al doilea tur iar după 5 tururi piloții deja se plâng de vibrații excesive.