M.P. al Belgiei: O schimbare de culori pe prima linie a FP2

Și când credeam că totul este rezolvat pentru acest week-end, Max Verstappen ne contrazice și reușește cel mai rapid tur în a doua sesiune de antrenamente libere. Olandezul a reușit să coboare sub pragul de 104 secunde oprind cronometrul la 1m43.744s.

Și pentru ca ziua să se termine și mai bine pentru cei care doresc o schimbare de scenariu, Daniel Ricciardo aduce monopostul Renault cu numărul 3 pe locul 2 al sesiunii la doar 48 de miimi de secundă în urma lui Verstappen. Sesiunea australianului s-a încheiat prematur cu 12 minute înainte de final când din cauza pierderii presiunii în sistemul hidraulic a fost nevoit să tragă pe dreapta pe linia Kemmel.

Fiți fără grijă, apare și primul Mercedes pe locul 3. Lewis Hamilton a reușit să se apropie la 96 de miimi de secundă de Verstappen grație unui set nou de pneuri soft. În urma britanicului apare Alexander Albon, coechipierul lui Verstappen. Nu, thailandezul nu a reușit să se îțeleagă pe deplin cu monopostul Red Bull, lucru demonstrat de cele aproape 4 zecimi de secundă care îl despart de liderul sesiunii.
Sergio Perez, a fost al 5-lea în monopostul Racing Point la distanță foarte mică de Albon iar în urma lui, Valtteri Bottas în cel de-al doilea Mercedes.

Lando Norris încheie FP2 pe locul 7, urmat de Esteban Ocon de la Renault și Carlos Sainz. Ultimul în top 10, Pierre Gasly la aproape o secundă de lider.
Lance Stroll a fost al 11-lea la aproape jumătate de secundă de coechpierul Perez. După el, Daniil Kvyat.

Antonio Giovinazzi a preluat ștafeta de la Kimi Raikkonen și a devenit cel mai rapid pilot cu un motor Ferrari în spate. Italianul a fost al 13-lea în FP2, distanța în timp față de Verstappen fiind de peste 1,1 secunde.

Raikkonen a fost al 14-leala 4 sutimi de Giovinazzi, iar pe locul 15 îl găsim pe Charles Leclerc. Monegascul a fost cu peste 1,6s mai lent decât Verstappen, și mai grav, la peste jumătate de secundă față de Giovinazzi.

George Russell a fost al 16-lea, o performanță bunicică pentru monopostul Williams, însă când observăm că este cu peste 2 zecimi mai rapid decât cel de-al doilea monopost Ferrari, lucrurile încep psă pară foarte bune pentru Williams. Nicholas Latifi a fost al 18-lea, iar piloții Haas, reveniți pe pistă în ultimele 25 de minute după ce mecanicii au fost nevoiți să schimbe PU-urile ambelor monoposturi au fost ultimii.

Nu cred că este o sesiune reprezentativă, iar mâine în calificări vom revedea prima linie monopolizată de Mercedes AMG. Cu atât mai mult cu cât FIA a amânat pentru Monza obligativitatea folosirii aceleiași mapări în calificări și cursă.

© f1.com